Vraag

teruggestuurde modem

  • 24 August 2020
  • 8 reacties
  • 148 Bekeken

Beste,

Wij hadden een nieuwe modem ontvangen omdat onze vorige niet goed werkte. Ik heb de oude modem op 3/07/2020 teruggestuurd, maar wij hebben ondertussen al 2 herinneringen ontvangen. Via track & trace van BPOST (3232 0009 8500 0001 4781 2050) kan ik zien dat jullie het ontvangen hebben op 06/07/2020 om 14u48 Kunt u eens nakijken waar het fout gelopen is? Klantnr is 615653970

 

Alvast bedankt!


8 reacties

@anna-maria ter info: de proximus forummedewerkers kunnen dit natrekken van zodra ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@anna maria,

ik zie inderdaad via de track trace code de retourzending

bijgevolg heb ik een dossier opgemaakt voor mezelf

Ik kan het toestel niet meer aanduiden als aangekomen, dus zal er automatisch een aanrekening volgen

maar via het dossier kan ik dat opvolgen en crediteren.

Ik doe het nodige.

Groetjes,

Tina

Dag Tina,

Hartelijk dank voor de feedback! Als wij dus een aanrekening ontvangen, mogen wij deze dus negeren (en mss hier iets over posten) en dan zal er een kredietnota volgen?

Alvast bedankt voor al uw hulp!

Groeten,

Anna-Maria

Reputatie 7
Badge +3

@anna-maria 

ja,  moest ik het niet dadelijk zien, mag je ofwel via privébericht ofwel gewone post melding maken.  Mijn collega’s die van dienst zijn zullen me verwittigen.

Maar meestal heb ik het wel op tijd gezien :-)

 

groetjes

Tina

Badge +4

Hier ook al 3de en laatste herinnering voor terug sturen decoder, is dacht ik van vorige week dinsdag verstuurd. 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@RedsFan 

“van vorige week dinsdag verstuurd.”  dat is nog niet zo lang, dan zal toestel wel snel geregistreerd worden.

Heb je bewijsje retour ? moest er iets zijn, kan ik dit toevoegen en toestel laten registeren

hou ons op de hoogte indien nodig.

groeten

tina

Badge +4

Hallo Tina, Ik heb bij Bpost een bewijs ticket gekregen van de verzending. 

Dank u

Reputatie 7
Badge +3

@RedsFan 

ok, bewaar dit ´nog even : als het te lang duurt, kan ik dit als bewijs gebruiken.  Nu is het nog te gauw

We spreken dan nog wel af via welk kanaal ik het kan bekomen

Groeten

tina

Reageer