Vraag

Terugbetaling

  • 6 February 2023
  • 7 reacties
  • 119 Bekeken

Op 27/12/22 bestelde ik een combinatie gsm/ander gsm abonnement. Ik betaald direct 49 euro voor het toestel .De gsm zou op 30/12/22 bezorgd worden werd mij verzekerd via chat en telefoon. Een week later had ik nog niets ontvangen en heb op 03/01/23 de bestelling geannuleerd .  Na een eerste tel gesprek stelde ik vast dat de bestelling plots opgeschoven was naar 29/12/22 alhoewel deze twee dagen eerder gebeurde en betaald werd ...In de algemene voorwaarden staat dat er bij annulering een terugbetaling gebeurt binnen de 14 dagen , ergens anders lees ik dan weer 21 dagen en telefonisch vertelt men mij 29 dagen !! Toen ik dat zei aan de telefoon deed men alsof ik het niet begreep en bleef men bij die 29 dagen ...Ondertussen heb ik al 13(!) pagina's van chat (want ik bewaar ze allemaal ! ) en al minstens 5 of 6 telefoongesprekken gehad . Je kan je niet voorstellen wat je daar allemaal te horen krijgt , de één zegt dit , een ander zegt dat en nog en ander zegt weer iets totaal anders. Ik heb via chat al verscheiden malen te horen gekregen dat ik binnen de 5 dagen ga opgebeld worden ...ondertussen zijn we 6 februari en ik heb nog niemand gehoord laat staan mijn 49 euro terug gezien !

Ook heb ik reeds 2 klachten ingediend en 2 dossiernummers gekregen maar ook daar blijft het wonderbaarlijk stil. Ik ben eigenlijk een beetje ten einde raad en hoop hier toch een paar antwoorden te vinden want dit is allesbehalve dienstverlening .


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@YvanVW 

Excuses voor het wachten

ik laat het nakijken via dossier 52060014

Groetjes

Tina

Als je wil kan ik hier de klachtennummers plaatsen ...als dat mag...

Reputatie 7
Badge +3

@YvanVW 

dat hoeft niet, die heb ik ook gezien

ik heb nu een rechtstreeks dossier gemaakt voor de financ dienst terugbetalingen

we houden je op de hoogte

groetjes

Tina

Je gelooft het nooit , ik werd vandaag (09/02) terug betaald ! Ik had er beter aan gedaan  van in het begin dit forum te raadplegen . Na meer dan een maand sukkelen , nu op drie dagen geregeld . Ik werd op geen enkel moment , ook nu niet , gecontacteerd door Proximus in tegenstelling tot wat zowel chat en telefoon beweerden !

Ik weet nu natuurlijk niet of dit te danken is aan deze laatste interventie van Tina.b maar toch ga ik er van uit dat dit wel zo is . Voor mij was het wel een éénmalige ervaring met Proximus , en in de toekomst ? No thanks !

Alvast hartelijk dank voor deze tussenkomst aan Tina.b ! 

Beste 

Waar blijf mijn samsung tv 55inch.na 7 maal te bellen naar jullie nog geen stap verder waar en wanneer ik de tv ontvang , elke medewerker zegt iets anders geen track en tr code gekregen ,tv moet op 8 april geleverd worden nu zijn we 10 april en nog niets ontvangen , zelf vandaag iemand laten.bellen van bpost voor de track en tr code maar jullie vonden ze zelf niet , ik heb direct 99 euro betaald voor de tv , maar tot op heden niets ontvangen en niemand weet waar de tv is , 

@Jenabka 

Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer je hiervoor best in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of nodig acht voor een vlottere afhandeling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Jenabka  Ticket IM12504604 is hiervoor aangemaakt.

Reageer