Beantwoord

terug sturen wifi booster

  • 19 July 2021
  • 8 reacties
  • 168 Bekeken

Badge

verdekke proximus, ik had onlangs problemen met mijn wifi booster,  sturen ze een technicus.  die uit mijn buurt komt, en enkel een schakelaar op de booster omzet. faktuur85€. dan beginnen ze te zagen dat ik mijn  wifi booster moet opsturen omdat ik een ander had bestel.  Niks van want mijn oude deed het nog uitstekend.  gebeld naar klanten diens en die zei van toch een nieuwe op te sturen en dat ik dan mijn oude maar moest inleveren. zo gezegd zo gedaan , zodra mijn nieuwe hier was meteen mijn oude binnen gebracht in proximus winkle in heusden zolder.  was ok zeiden ze.   Nu blijft proximus dreigen om me 50€ aan te rekenen als het niet binnen is op 21 juli.  Iemand heeft zijn werk niet goed gedaan vermoed ik.

iemand een oplossing of eerst maar betalen en dan uren aan telefoon hangen bij klantendienst om mijn geld terug te krijgen??????????????

fuck proximus

 

 

icon

Beste antwoord door Martin 19 July 2021, 22:11

Bekijk origineel

8 reacties

morgen komen de proximus forummedewerkers terug langs om dit verder te behandelen.

Heb je dan geen bewijs gekregen in de Proximus winkel dat je die binnengeleverd hebt.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten  zodat de Prox medewerkers hiermee aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ludo 2/6 , ik maak dossier 48717053 voor nazicht + oplossing. Ikvolg dit zelf verder op. Groetjes, Heidi

Badge

ik heb geen bewijs van afgifte gekregen , en ook niet naar gevraagd omdat ik daar toch regelmatig kom en ik die medewerkers vertrouw. 

 

Gewoon de opvolging afwachten van @HeidiE .

Morgen feestdag dus pas donderdag komen de Prox medewerkers terug langs.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ludo 2/6 ik heb alles rechtgezet, een bevestiging werd intussen per mail verzonden. Fijne dag nog! Groetjes, Heidi

Badge

En die €50 van die wifi booster wordt die ook geregeld ??

Tijdens het weekend komen de Prox medewerkers hier niet langs op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@ludo 2/6 

heidi zal dit verder oplossen

groeten

Tina

Reageer