Vraag

telkens opnieuw uitstellen afspraak

  • 11 February 2021
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Wij hebben eind november een afspraak ingepland om over te stappen van Telenet naar Proximus.

Eerst kregen we als datum 05/01 door. De dag hiervoor werd deze echter geannuleerd door Proximus en verzet naar 08/02. Tot vrijdag hiervoor terug Proximus belde voor annulering en ditmaal naar 02/03. (telkens speciaal moeten schuiven op het werk, maar telkens voor niks)

Zowel de gsm van mij als van mijn vriendin zijn nog actief bij de Telenet via het abonnement van haar ouders die ook overstappen. Daar zijn ze effectief gisteren ook langs geweest voor de overstap naar Proximus. 

Nu heb ik al 4 maal met de klantendienst gebeld deze week om onze gsm-nummers reeds te activeren op Proximus. De eerste maal werd verteld dat dit normaal al actief moest geweest zijn maar ik 2 dagen moest wachten (had reeds simkaart ontvangen). Uiteraard 2-dagen later niks. Die avond met nog 3 mensen aan de lijn gehangen, de eerste kon mij helpen maar na 15 minuten viel de verbinding plots weg. Uiteraard bij terugbellen iemand anders aan de lijn die zei dat hij niks kon doen zolang ze nog niet langs zijn geweest. Dan nog maar een 3de keer gebeld, toen  bleek plots dat er iemand per ongeluk de overzetting van de gsm zou geannuleerd hebben. Nu zouden er nieuwe sim-kaartjes opgestuurd moeten worden die ergens volgende week moeten toekomen. Onder mijn profiel is echter niks terug te vinden en ook in de Proximus shop weten ze van niks .

Intussen kan het abonnement bij Telenet niet opgezegd worden omdat er nog 2 nummers actief zijn terwijl dit een abonnement voor 5 nummers is. Dit valt dus heel duur om door continue opschuiven door Proximus te moeten betalen. 

Beste oplossing zou dus zijn mocht er toch nog ergens vroeger een gaatje vrij zijn om de installatie uit te voeren of dat er nu effectief iets concreet ondernomen kan worden om onze gsm’s over te zetten. @ Proximus, zou je hiervoor via deze weg kunnen helpen a.u.b. 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@KMV  Hiervoor werden er 2 dossiers opgemaakt op 08/02 en 10/02. Ik heb hiervoor nu een escalatie aangevraagd om deze met voorrang te laten behandelen. Mijn excuses alvast voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Reageer