Beantwoord

Telefoon met abonnement online gekocht

  • 3 October 2022
  • 11 reacties
  • 229 Bekeken

Ik heb mijn telefoon dit weekend besteld. En heb geen verdere updates gekregen of bevestigingsmail.…

 

BESTELNUMMER

R4WEBSHOP015631110

icon

Beste antwoord door Joel M 3 October 2022, 11:49

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@kristus Ik heb uwe feedback bijgevoegd in uw dossier.Ik zie wel dat de dossierbeheerder ermee bezig is maar het duurt inderdaad veel langer dan in normale omstandigheden.Excuses daarvoor.Groetjes,Joel

@kristus Er is hiervoor klachtendossier 51320669 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij zullen het onderzoeken om te kijken wat er precies aan de hand is.Deze gaan zelf dan ook contact met u opnemen.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Dag Joel,  We zijn ondertussen alweer een tijdje verder en nog steeds geen toestel. Er heeft me twee weken geleden wel iemand van proximus een mailtje gestuurd met de melding of ik mijn betalingsbewijs zou kunnen doorsturen want  die konden ze nergens meer vinden. Heb doorgestuurd en ze ging dit meteen doorgeven aan IT afdeling en mijn iPhone zou asap geleverd worden. Ondertussen weer twee weken verder en nog steeds geen update, laat staan levering van mijn betaald toestel! Ondertussen al meer dan een maand geleden. Dit kan toch niet blijven duren!?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Kzidan 

gaat het over het nummer dat eindigt op 51?

Het probleem is ondertussen opgelost?

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Kzidan zoals Martin al aangeeft hebben we klantgegevens nodig voor nazicht, vul je deze aan? Groetjes, Heidi

FYI: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Ik zou graag iets weten, ik heb al jaren internet van proximus.

Nu had ik begin van de maand gsm met abo en nieuwe sim besteld.

Gsm is toegekomen de 2de samen met een nieuwe simkaart die niet werkt.

Al verschillende keren contact opgenomen hiervoor bij de chat van proximus en zeggen alleen dat ze een ticket gaan maken.

Als ik vraag wat eigelijk het probleem is of waarom er gewoon geen nieuwe simkaart opgestuurd kan worden of ik een kan gaan halen bij een fysieke winkel dan zeggen ze dat ik het ticket moet afwachten en dit al voor weken.

 

Proximus medewerkers communiceren heel slecht en geven ook niet aan wat het probleem is en lossen niets op

Ik ben dit heel beu en zou graag weten of proximus hiermee contract breuk pleegt zo ja wat zijn mijn opties ?

Reputatie 7
Badge +3

@kristus Er is hiervoor klachtendossier 51320669 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij zullen het onderzoeken om te kijken wat er precies aan de hand is.Deze gaan zelf dan ook contact met u opnemen.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Hallo, 

Zelfde probleem hier bij een bestelling en betaling van een iPhone 14 pro 256gb op 21september. Nog steeds geen stap verder. In My proximus is geen update sinds dag 1 meer terug te vinden. Het rare is dat ik twee ordernummers heb staan. waarvan ik er maar één kan zien…

Heb al wel Twintig keer gebeld en ben ook reeds 10-tallen keren opgebeld door klanten/klachtendienst maar steeds wordt er enkel mijn vraag/klacht gecapteerd en kan men niets verder doen. Elke dacht krijg ik meermaals telefoon van proximus en niemand kan mij verder helpen!

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@lieslagey01 

volgens de transporteur heeft hij opdracht het toestel op te halen in ons magazijn

vervolgens brengt hij het bij bpost die de verdere verdeling zal doen,

hopelijk levering op 7-10

groeten

Tina

Beste,

 

hebt u al meer informatie? nog steeds geen bevestigingsmail gekregen…

 

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@lieslagey01 Uw aanvraag met order R4WEBSHOP015631110 is alvast geregistreerd :
 

Men gaat nu nakijken als het bestelde toestel ondertussen nog in stock is.Als het kan geleverd worden gaat u automatisch hierover ingelicht worden.Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,Joel

Reageer