Technieker komt niet opdagen...

  • 23 March 2018
  • 0 reacties
  • 621 Bekeken

Eind februari besloot ik om naar proximus over te gaan omdat er een goede promotie was. Ik vroeg om alles op 23/03 om te zetten.

Ik heb drie keer moeten bellen voor een afspraak voor internet + TV omdat blijkbaar een lasser in de kast moest zijn. Op 04/03/2018 krijg ik na telefonisch contact een voorsteldatum (ik kon deze doorgeven). de dag nadien krijg ik bevestiging dat op 23/03 de installatie zal doorgaan van de technieker(lasser), ik moest zeker thuis zijn. Ik kreeg ook een mail met bevestiging en op my proximus stond de afspraak ingepland. Ik nam hiervoor vrij op mijn werk en kon niet weg. om 15:15 uur dacht ik eens van te bellen naar de klantendienst. Ik ga mijn lijnnummer en de vrouw zei eerst al een andere naam. Met mijn klantennummer kwam ze wel aan de juiste gegevens. Alleen geen afspraak. Ik werd door verbonden met de afsprakendienst. Ook daar vonden ze alleen terug dat de afspraak nog diende ingepland te worden. Het feit dat ik een bevestigingsmail had en de status in my proximus ook op bevestigd stond kon niet baten. Het moest op een andere dag ingepland worden. Ik zei dat ze alles kon annuleren en dat ik met mijn gsm ook over ging gaan. Vervolgens moest ik aan de lijn blijven omdat ze nog is verder ging horen bij de dispatching. Na 50 minuten in wacht heb ik maar opgehangen. Vervolgens heb ik terug gebeld en kreeg ik wel iemand aan de lijn die me wou helpen.

Hij zei me ook dat er in mijn order niets te vinden was. Toen hij verder keek zag hij dat er inderdaad op 23/03 mijn diensten gingen geactiveerd worden. Toen hij nog iets verder keek zag hij op 23/03 een actie staan om 16:30 uur met een voor hem onbekende betekenis van de tekst.... Hij heeft een bericht verzonden naar een dienst in de hoop dat er nog iemand was, maar hij wist me al te zeggen dat zij normaal stoppen om 16:30 uur. Dus maandag zou ik een telefoontje moeten krijgen. Deze laatste man, was gelukkig vriendelijk en eerlijk tegen me.

Nu ben ik benieuwd hoe het gaat lopen. Want ik stel me eigenlijk vragen hoe het komt dat proximus zo zonder respect omgaat met zijn klanten. Ik ben een dag thuis moeten blijven van mijn werk terwijl ik nergens naartoe kon omdat ik thuis moest wachten op een technieker welke uiteindelijk nooit is komen opdagen. Nu zullen ze een nieuwe afspraak moeten maken waar ik ook weer thuis moet blijven. Ik dacht dat ik geld ging uitsparen door over te schakelen met de Limburg promo, maar uiteindelijk kost het me meer (door thuis te moeten wachten voor niets).

Ik ben serieus aan het overwegen om te annuleren. De beleefdheid van de laatste medewerker heeft me er van kunnen weerhouden even, maar ik ben er nog niet uit.

0 reacties

Geen reactie

Reageer