Beantwoord

technieker

  • 19 March 2020
  • 6 reacties
  • 997 Bekeken

ik hoop dat de mail terecht komt bij de juiste persoon Hierbij wil ik vermelden dat ik ik ni te vreden ben over techniecker da loopt hier gewoon op zijn sokken doe al of hij  thuis is  Koppelt wifi verterkers af voor paar dagen er na terug te komen zetten en wilde er daar na een bij zetten  Zagen da hier 3 tv's staan sorry het was er over  Het ergerste vond ik nog dat meneer zelf zijn gerief uit mijn kasten wilde nemen waar ik ze had in gelegd (mag dit zomaar da is toch prive u kassen)

hierbij wil ik ook laten weten da ik een bestek ga vragen bij telenet zoiets heb ik nog nooit meegemaakt  ik voelde mij te veel in mijn eigen huis terwijl uwe TECHNIECKER rustig in zetel zat met zijne pc en weer op zijn sokken rod liep heb hier 10 stoelen staan dus plaats genoeg ik heb het eigenlijk gehad ik was daar echt ni goed van mvg 

icon

Beste antwoord door ThierryW 19 March 2020, 13:42

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@kathy1976 Ik heb je bericht doorgestuurd naar de verantwoordelijk dienst.

Nog geen enkele reacte van proximus zal dus wel normaal zijn zeker hoe die vent werkt met zijn armen boven zijne kop u goed inpeperen dat hier 3 tv staan werd er zot van van zijn gezaag had hem beter ene meegegeven dat hij da nog bij mensen doet verdiend hij een dikke pluim

Reputatie 6
Badge +2

En eerlijk gezegd, ik wordt een beetje zot van uw gezaag. Ik begrijp best dat niet altijd alles verloopt zoals het moet. Mijn ervaringen met technici van Proximus zijn goed, ik ben geneigd om te zeggen zeer goed. En dat kan ook gezegd worden van de medewerkers hier op het forum, ook van de helpdesk waar men zijn best doet. 

Als die man met zijn computer zich in uw zetel zet dan is het waarschijnlijk om het een en ander  na te kijken zodat hij uw probleem verstaat en kan oplossen.

Als hij zijn schoenen uit doet is het misschien om uw vloer niet vuil te maken..

Hopelijk lukt het u allemaal in deze moeilijke tijden. 😁😴

 

MIJN GEZAAG ik betaal al genoeg zeker aan proximus en wie ben jij om mij te oordelen alle techniekers zijn zo ni den deze was der over en  mij de les ni te spellen dat hier 3 tv’s  dan moeten ze mar maken da hune rommel werkt !!!!!!!en reeds al veel geholpen over de telefoon daar ben ik wel tevreden van .

Reputatie 6
Badge +3

Je mag ook niet vergeten dat er 2 type technici zijn: eigen Proximus personeel en via onderaannemers. Wanneer het om onderaannemers gaat kan het even duren voor dat er feedback terugkomt. Proximus moet eerst informeren bij hun, welke onderaannemer erbij u langs geweest is, nadien gaat die vraag door naar het andere bedrijf, wanneer er een onderzoek gestart wordt. Dan moet de informatie teruggekoppeld worden. Dat op sokken rondlopen is om te voorkomen dat er nadien klachten zijn van voetafdrukken. Soms moeten veiligheidsschoenen aangehouden worden bij zware lasten. Wanneer uw internet lijn onvoldoende bandbreedte heeft voor 3 TV’s kan dit voor problemen zorgen. Dat zal de technieker hoogstwaarschijnlijk bedoeld hebben. Dit kan je hier controleren hoeveel je kan aansluiten: https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/proximus-tv-opties/be-tv/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html?v1=shorturl&v6=tvmogelijkheden#/input

Mijn pa heeft in het begin dat hij proximus tv heeft laten aansluiten en er achteraf nog veel problemen waren, veel verschillende techniekers over de vloer gehad en inderdaad je kunt er zeker van uitgaan dat de ene technieker zeker niet de andere is en ook op gebied van vriendelijkheid en gedrag!

Nu zal dit natuurlijk niet alleen bij proximus voorvallen .

Reageer