Beantwoord

Swap WIFI Booster

  • 7 October 2021
  • 6 reacties
  • 125 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Eerst en vooral wil ik via deze weg de medewerker van de Technische Support van Proximus een zekere Mauro nog eens hartelijk bedanken. Hij heeft mij gisteren super geholpen op een vakkundige manier en mij effectief ook terug gebeld na de  nodige lijntesten zoals beloofd.

Er ging een WIFI Booster geleverd worden vandaag ter vervanging van mijn huidige.

Doch niets ontvangen , als ik nu in My Proximus ga kijken en de status wil opvragen krijg ik deze melding :

“Je hebt geen lopende bestellingen Je hebt de afgelopen drie maanden geen bestellingen geplaatst. Bekijk onze productcatalogus.Opens a new window.” 

 

Gisteren stond het er wel in .

Ik heb het ordernummer / referentienummer toegevoegd in mijn profiel in het veld Ticket.

Graag nazicht , bedankt, Patrick

icon

Beste antwoord door HadewychT 11 October 2021, 10:50

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb bevestiging gekregen van Bpost dat er een levering zal plaatsvinden. Vermoedelijk de WIFI Booster .

Doch heb ik ook een mail gekregen van Proximus in het Engels dat er een bestelling van een WIFI Booster wacht op bevestiging van mij .

De WIFI Booster is inbegrepen in mijn abonnement. En ik begrijp niet waarom er nu zogezegd een WIFI Booster is besteld.  Ik ga dit gewoon negeren, maar er loopt toch iets grondig mis bij jullie.  Het gaat om een vervanging van een defecte WIFI Booster.( details in Ticket). Waarschijnlijk een technisch probleem, maar zeer verwarrend. Sorry als ik kritisch overkom , maar altijd opnieuw zijn er achterliggende diensten bij Proximus die het goede werk van Proximus medewerkers niet respecteren. Gisteren perfect geholpen door Mauro . De bevoegde dienst die de SWAP moet uitvoeren verknoeit het.

Groeten,

Patrick

Reputatie 7
Badge +4

@Pat52 Ik heb dit even voor je nagekeken en de booster zou ondertussen bij je geleverd moeten zijn. De communicatie die je hierover krijgt verloopt automatisch. Waarom die ene bevestigingsmail toch in het Engels kwam kan ik niet helemaal verklaren. Mijn excuses voor de verwarring die hierdoor ontstond. 

Reputatie 7
Badge +3

@HadewychT Bedankt voor uw antwoord. Ik heb de booster ontvangen. Door problemen met My Proximus ( updates van het systeem bij Proximus) zou de automatische communicatie fout zijn gelopen. Het order werd op donderdag opnieuw manueel ingeleid door iemand van de technische support ( dat zou de reden zijn waarom ik een mail kreeg in het Engels dat ik de bestelling moest bevestigen via de proximus webshop , wat verkeerdelijk was) 

 

Ter info :Vandaag is de booster eindelijk geïnstalleerd geraakt. Vrijdag lukte dit niet ,nieuwe booster kon niet synchroniseren met de modem , omdat er een slechte software op mijn modem stond  Softwareversie 8c.551A/1 , die na een  factory reset ook niet verdween.

Die versie was erop gekomen tijdens de nacht van dinsdag/woensdag vorige week hoe en waarom ? Technische dienst heeft afgelopen vrijdag  een technieker ingeboekt voor deze ochtend. Ondertussen in het weekend  was het dan toch gelukt om de Softwareversie 8c.520A op de modem te zetten door het automatische systeem bij Proximus geactiveerd.

Ook kon het zijn dat mijn modem compleet zou uitvallen tijdens het weekend , hiervoor werd de gratis mobiele data 1TB geactiveerd.  

Ik wil de technische support dan ook enorm bedanken voor de goede opvolging en aangeboden oplossing .

 

Bedankt, groeten Patrick

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Pat52 Altijd fijn om zo’n positieve feedback te krijgen. Dankjewel hiervoor :smile:  

Blij te horen dat alles nu terug goed werkt. Veel plezier ermee !

Reputatie 7
Badge +3

@HadewychT 

Beste Hadewych ,

Als je tijd heb kan je dan even kijken naar mijn post over de verdeelkast in de technische ruimte hierbij mij. Want ik weet echt niet wie ik bij Proximus moet aanspreken hierover. Bedankt, Patrick

Verdeelkast Proximus in de technische ruimte | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +4

ik zal zodadelijk antwoorden op die post :slight_smile:

Reageer