@MAD SIGI nu zal er hier niemand meer reageren van de PX moderatoren, pas maandag terug.
Indien je dit wenst kun je altijd vandaag nog of tijdens het weekend bellen naar de helpdesk 0800 22 800 om te horen of zij meer inlichtingen kunnen geven over de verzending.
Normaal zou je van Bpost ook een melding moeten gekregen hebben over deze verzending.
Het is nog voldoende vroeg op de “avond” opdat de melding van bpost nog kan komen.
Dat kunnen we inderdaad niet weten daarvoor moeten we eerst weten wanneer PX de zending aan Bpost aangemeld heeft, als dit maar pas vandaag is dan is het inderdaad pas later in de avond dat er een reactie van Bpost mag verwacht worden.
@MAD SIGI
Heb je al bericht van Bpost dat ze het pakket in verwerking hebben?
Ik heb recent met mijn verzending van de internetbox (of was het de beugel?) ‘s avonds laat bericht gehad van Bpost van de verwerking en dan ‘s morgens al zeer vroeg een tijdvork van levering die nog eens werd aangepast (sneller) en bovendien perfect klopte!
@MAD SIGI , Het kan zelfs dat je niks ontvangt ‘s avonds voordien van Bpost, zoals bij mijn broer toen ze in de voormiddag aanbelden van Bpost met een nieuwe internet Box.
Maar ik vermoed dat het meestal wel correct verloopt en je ‘s avonds voordien een melding krijgt zoals Mutlie het beschrijft hierboven, bij mij is het toch ook altijd correct verlopen.
@MAD SIGI
kan je aub in het forumprofiel de klantgegevens doorgeven die aan deze bestelling hangen?
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
mvg
Tina