Beantwoord

status bestelling

  • 9 December 2022
  • 8 reacties
  • 213 Bekeken


Hallo,

> Ref.: R4WEBSHOP016212247
> Klantnummer: 61824****

Bestelling op 29/11/2022 gedaan van een nieuwe smartphone op mijn bestaand abonnement. Levertijd zou 2/3 werkdagen zijn. Alle begrip dat dit langer duurt in deze drukke periode maar… Mijn order staat nog steeds op: uw  bestelling is ontvangen, wij gaan ermee aan de slag.  Ondertussen al gechat met iemand maar hier is enkel uitgekomen dat  er een dossier van me open staat omdat de order nog niet verwerkt is. Ik heb bij het plaatsen ook  Meteen deze bestelling betaald en een orderbevestiging via mail ontvangen. Wat is aan de hand met mijn dossier? 

icon

Beste antwoord door Pat52 16 December 2022, 20:51

Bekijk origineel

8 reacties

Ter info: 

ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.


NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Reputatie 7
Badge +3

@TanjaF 

ik merk inderdaad dat er een probleem is met je order.

Je order wordt behandeld via dossier 51679808

We hebben de dossierbeheerder gevraagd dit verder op te nemen en je op de hoogte te houden

Vriendelijke groeten

Tina

@tina.b Dag Tina, ondertussen is er zo te zien een nieuwe order aangemaakt. Nu wel een mail ontvangen dat mijn betaling inorde is. Mail ontvangen voor afspraak in te plannen. Dit zou morgen 17/12 zijn. Maar nog steeds geen track en trace ontvangen. Ook in My Proximus staat gewoon nog altijd OEPS, er loopt geen order.
Is het de bedoeling dat ik morgen de hele dag thuis blijf of is deze levering helemaal niet ingepland. Bestelling loopt ondertussen al  van 29/11. Dit is een kerstkado voor mijn dochter. Ik krijg er echt de mismoed van.   Ben nu ook al 3 uur op een chat ingelogd maar geen reactie...

ter info: hopelijk komt er nog iemand van PX zelf op het forum, want anders zal het pas maandag zijn.

@Martin bedankt voor je reactie. Het is echt gewoonweg niet meer leuk. Nog nooit problemen gehad met Proximus maar dit duurt nu al 3 weken. Alsof ik ik weet niet wat heb veranderd en besteld. Ik snap het niet… 😟

@TanjaF Ik begrijp dat dit frustrerend wordt op den duur, maar er zal spijtig genoeg niks anders opzitten dan de reactie van iemand van PX zelf af te wachten die dit verder kan onderzoeken hoe de status is van de verzending en indien nodig ook oplossen/bijsturen.

Reputatie 7
Badge +3

@TanjaF

Van zodra je bestelling klaar is voor verzending door de logistieke dienst van Proximus , zal je van Bpost een email krijgen met de Track&Trace code.

Uit ervaring word deze verstuurd na 21 uur . Maar Proximus heeft tot op heden nog niet begrepen dat Bpost ook op zaterdag en zondag levert.  Ik vermoed dat het pas ten vroegste aanstaande maandag zal worden geleverd , “ als je  alsnog een email van Bpost krijgt deze avond dat de levering door Bpost word uitgevoerd”

N.B. Laat het hier zeker weten hoe de levering verloopt/of is gebeurd  

Dan kunnen de Proximus medewerkers hier actief op het forum dit door geven naar hun  logistieke dienst om de communicatie/verzending/levering te verbeteren.

 

Ik heb 's avonds nog een mail gehad met de track en trace. En de dag zelf de bevestiging van levering en alsook de levering. 

Dus uiteindelijk is het goed gekomen. 

Proximus,  werk aub aan jullie communicatie! Zorg dat jullie mails kloppen, dat  de info in My proximus wordt aangepast,... dit maakt het alleen maar makkelijker voor jullie. Jullie klanten geraken niet gefrustreerd en de mensen van de klantendiensten worden niet overstelpt met vragen welke jullie door juiste communicatie kunnen doorgeven aan jullie klanten.

Voor mij is het nu inorde! Bedankt voor iedereen die me heeft bijgestaan.

 

 

Reageer