Vraag

Smartphone niet ontvangen maar wel al betaald

  • 5 November 2018
  • 7 reacties
  • 820 Bekeken

Bestelling geplaatst 7/10 toestel zou geleverd zijn op 8/10 dan op 15/10 nog geen toestel gezien al klacht ingediend nog steeds geen toestel
En geen contact gehad betreffende de klacht

7 reacties

Hier juist het zelfde , smartphone met abonnement besteld , wel al €349 betaald , fout in het systeem zeggen ze dan, had de telefoon echter dringend nodig , anders had ik geweten was ik zelf naar een shop gereden en daar zelf 1 ter plaatse gekocht . Bij elke gesprek van een medewerker krijg ik telkens te horen je dossier is in behandeling , binnen de 10 werkdagen zal je iets horen ?? straf dat dit zo traag gaat ... als ik mijn telefoon binnen de 3 werkdagen niet heb ontvangen stap ik over naar een ander provider en cancel ik mijn product en eis ik mijn geld terug .
Reputatie 6
Badge +3
Dag Sivia,
kan je ons via deze link nog even de orderreferentie en klantennummer doorgeven dan kijken we dit na voor jou.
Mvg. WIlfried
Hey Queeny211,

Ik heb net hetzelfde probleem als jou. Ik heb ondertussen ook al een voorschot van 349 euro betaald bij de bestelling van een gsm plus abonnement. Ik had mijn bestelling op 18/10 geplaatst en deze moest 19/10 geleverd worden. We zijn nu echter al 6/11 en order staat nog steeds op "bestelling ontvangen".

Ik wou deze bestelling dan ook annuleren. Bel je naar het nummer dat bij de orderbevestigingsmail wordt meegeven :0800 22 800 dan zeggen ze dat ze ofwel geen bevoegdheid hebben over orders van de webshop of dat ze de order niet kunnen vinden.

Hoe zit het bij jou? Enige raad?

Mvg. Jean-Woosben Saint-Juste Mys
Dag jean ,

Nog steeds de zelde order op my proximus, en als ik bel naar de klantendienst hebben ze ook inderdaad de bevoegdheid niet of kunnen ze niks zien. Ze kunnen enkel weeral een dossier opmaken meer niet. We mogen dan 100 keer bellen het zal niet helpen. Het enige wat ik wel weet is dat proximus 30 dagen de tijd heeft om uw order te zenden of je géld terug te krijgen. Ik zelf loop er ook al dagen minder goed van omdat ik mij eerlijk gezegd genaaid voelt door hun diensten. Begrijp door hun succes dat de diensten druk bezig zijn ale dat veronderstel ik toch maar dan had ik toch wel een betere service verwacht en dat wij als nieuwe klant op de hoogte werd gehouden. Deze week bel ik nog naar telenet voor terug te keren en ze hebben 30 dagen de tijd om mijn centen terug te storten en de gsm mogen ze zelf houden, op 1 week als nieude klant heb ik nog nooit zoveel miserie gehad als bij proximus.

Hoop voor jou ook mee dat je snel antwoord zult krijgen want dit zijn geen manieren van doen.

Mvg
Dag Queeny211,

Heeft u uw centen ooit terug gekregen?

Dit privébericht kreeg ik een maand geleden.

"Hallo Jean, de annulatie is ondertussen gebeurd. De terugbetaling wordt automatisch gedaan maar kan tot 3 weken duren. Je kan altijd een nieuw order plaatsen, maar dan moet je wel opnieuw betalen. Groetjes, Aziz"

Het geld is echter nooit teruggestort geweest. Dit lijkt mij rondweg crimineel

Hier juist het zelfde , smartphone met abonnement besteld , wel al €349 betaald , fout in het systeem zeggen ze dan, had de telefoon echter dringend nodig , anders had ik geweten was ik zelf naar een shop gereden en daar zelf 1 ter plaatse gekocht . Bij elke gesprek van een medewerker krijg ik telkens te horen je dossier is in behandeling , binnen de 10 werkdagen zal je iets horen ?? straf dat dit zo traag gaat ... als ik mijn telefoon binnen de 3 werkdagen niet heb ontvangen stap ik over naar een ander provider en cancel ik mijn product en eis ik mijn geld terug .

ik ben al klant bij belgacom sinds 2006 en ze behandele me as stront nooit replys kaske nr de muur worden gestuurd

Reputatie 7
Badge +3

@ingrid de bock Ik zie dat uw aanvraag geregistreerd staat sinds 18/11/19.U gaat ook een bericht krijgen van de datum van levering van zodra deze gekend is..Wat betreft facturatie dat kan altijd via deze weg rechtgezet worden indien nodig of via het gratis nummer 0800 22800.Groetjes,Joel

Reageer