Smartphone bestellen via e-shop

  • 1 April 2018
  • 6 reacties
  • 290 Bekeken

Ik heb eergisteren een iPhone 8plus besteld via de e-shop van proximus. Daar stond het aangename nieuws dat deze de dag erna geleverd ging worden. Aangezien mijn toestel defect is kwam dit voor mij ideaal uit. Toen ik de betaling had gedaan en de orderbevestiging had gekregen viel mij eerst en vooral op dat ik de foute kleur had aangeklikt. Hierop heb ik direct de klantendienst gebeld die mij melde dat ze hier niks aan konden veranderen en dat ik de dag erna in de voormiddag de e-shop moest contacteren. Zo gezegd zo gedaan ik bel de dag erna naar daar en kreeg de melding dat ze gesloten waren. Daarop bel ik de klantendienst opnieuw en die zeiden tegen mij dat ik nu te laat was dat ik het dan maar met dat toestel moest doen! Gek toch voor een toestel van bijna 1100 euro! Mis geklikt? Pech gehad! Ik dacht ik wacht af tot ik het toestel heb en dan zie ik wel hoe dat ik het ging oplossen. Heel de dag blijf ik thuis want de leverdatum is die dag. Niemand gezien niemand gehoord niemand een e-mail gestuurd. Ik bel hierop de klantendienst van proximus en ze geven mij de nummer van de firma die dit toestel kwam leveren. 2 keer raden toen ik die nummer belde?? Gesloten! Mijn geld hebben ze maar mijn toestel is nergens te vinden of te zoeken. Niemand kunnen contacteren voor de kleur te wisselen. Niemand kunnen contacteren waar mijn toestel blijft of is? Dat is nu blijkbaar het nieuwe Proximus en daarvoor moet ik dan zolang klant zijn. Aanraden kan ik dit uiteraard niet! Een schande is dit! Ik vraag af wanneer we terug de service van 10 jaar geleden terug krijgen want dit is echt een triestige service! Ik had nooit verwacht dat ik de dag erna het toestel zou geleverd krijgen maar het stond zwart op wit vermeld. Blijkbaar ook een loze belofte! Ik vraag me af of proximus ooit al eens een belofte is nagekomen! Bij mij alleszins nog maar heel zelden de laatste jaren!

6 reacties

Louter ter info: mss niet direct een oplossing voor je probleem maar je hebt 14 dagen de tijd om van je koop af te zien en bv terug te sturen.
PS: vragen over de bestelling van uw toestel of => https://proximus.be/mijnonlinebestelling
0800 99 974 klantendienst van Eshop
Als je online een bestelling hebt gedaan, krijg je normaal ook steeds een referentie nummer van de bestelling.
Dit kan je dan doorgeven aan onze dienst e-shop via 0800 99 974 of via eshop@proximus.net
Ik heb je raad opgevolgd en contact opgenomen met de klantendienst! Dit heb ik dus werkelijk nog nooit meegemaakt! Deze persoon die ik net aan de lijn had zei tegen mij dat hij het straf zou vinden dat dat toestel zou geleverd worden in het paasweekend. En dat ik maar geduld moest hebben dat het niet van hun afhing maar van bpost. Waarom moet ik een leverdatum kiezen? Waarom blijf je dan thuis om die mensen te ontvangen op de afgesproken datum. En nu 3 April nog niks gehoord of gezien van het toestel los van het feit dat ik de kleur wou wijzigen. En als ik dan zeg dat ik de bestelling wil verwijderen als ze hun afspraken toch niet nakomen dan zeggen ze dat dat niet gaat en leggen ze midden in het gesprek af? Wat voor een service is dit eigenlijk? Hier ga ik wel verder mee gaan!
Moest er hier niemand reageren van het proximus team zelf kun je ook nog eventueel hen een Privébericht sturen (klik hier)
Reputatie 6
Badge +3
Dag Stijn,
Kan je ons via deze link nog even je klantennummer / ordernummer doorgeven dan kunnen we dit verder nakijken.
Nog steeds niks gehoord van Proximus. Ik wil heel de handel annuleren inheb gebeld naar de klantendienst. Daar zeggen ze uiteraard geen probleem het is geannuleerd dan zijn ze van mij af maar zoals gedacht heb ik heb tot op heden daar niks van op papier gekregen. Geen mail, geen brief, geen telefoon... Geen geld terug. Geen service. Mijn geld hebben jullie en nu hoor ik niks meer van jullie! Dit kan toch gewoon niet! Een bedrijf als proximus die geld steelt van zijn trouwe klanten! Proximus heeft afgedaan bij mij! Als jullie niet snel gaan zorgen dat ik mijn 559 Euro terugkrijg ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen! Eerstdaags ga ik alles bij jullie weghalen want jullie service en klantvriendelijkheid is op dit moment een dikke 0.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Stijn, het dossier is nog steeds in behandeling, om jouw bestelling te annuleren neem je contact op met de E-shop via het nummer 0800 99974, zij zullen dan de bestellling annuleren en de terugbetaling aanvragen. Groetjes, Aziz

Reageer