Vraag

Smartphone + Abonnement


Hallo,

Op 28/07 hebben wij een bestelling geplaatst voor een P20 lite inclusief abonnement. Deze zou oorspronkelijk geleverd worden op maandag 30/07. Helaas is er ons maandag via sms op de hoogte gebracht dat levering niet mogelijk was en dat ze zo spoedig mogelijk contact op zouden nemen om een leveringsdatum te voorzien. Het is nu 06/08. Reeds verschillende malen contact proberen op te nemen met zowel de klantendienst van proximus als de e-shop klantendienst. Klantendienst van proximus verwijst ons door contact op te nemen met de e-shop en omgekeerd. Geen één van beide kan ons jammer genoeg meer informatie verschaffen over de geschatte levertijd van ons toestel. Graag een oplossing hiervoor dus.

Mvg,
Elisabeth

17 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste, helaas hebben we hier zelf geen info over. Zodra er nieuws is over je bestelling wordt je hier verder van op de hoogte gebracht. Oprechte excuses voor het ongemak. Groetjes Freya
En ondertussen 2 weken verder zonder enig contreet nieuws wanneer wij ons toestel in ontvangst mogen nemen. Top service jongens, top service!
Beste,

bij ons net het zelfde verhaal bestelling geplaatst op 26/07/2018 ging geleverd worden op 09/08/2018 en tot op heden ook nog niks ontvangen!
Zelfde uitleg bij Proximus, weten de reden ook niet enz.....blablabla.
Mensen hun voeten spelen ja dat kunnen ze goed!
Ik zou anders graag eens van de proximus medewerkers hier horen wat er nu net gaande is. Jullie informatie is namelijk nogal heel tegenstrijdig met elkaar, al zeker voor medewerkers van dezelfde helpdesk te zijn.
Dus jongens, wat is het nu net?

- Gaan we het op bpost steken? Jullie verstoppen je toch graag achter bpost hoor. Want er zijn vertragingen bij het leveren bij de post.
- Sterk, volgens een medewerker is het pakje op 07/08 verzonden en zou ik het kunnen volgen met de track & trace. Probleempje: de track & trace is niet eens gekend bij de post en de kans dat het pakketje dus effectief de 7e op de post is gegaan.. nihil.. Daar sta je dan mooi als klant, recht en ronduit in het gezicht belogen zonder schaamte, goed wetende dat er helemaal niks verzonden is. Of het moet zijn dat het pakje eerst even langs de maan moet. Kan uiteraard ook natuurlijk. We spreken hier over het grote proximus waar de klant centraal staat.
- Of was het dan toch een stockbreuk ? Dat is ondertussen ook al eens de revue gepasseerd.

Dat er dingen foutlopen begrijp ik. Dat jullie zo communiceren ( da's eigenlijk al heel genereus, want jullie communiceren helemaal niet en als jullie het al doen is het met foutieve informatie of leugens) naar de klant toe en klanten zo behandelen begrijp ik al heel wat minder.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Elisabeth,
Als het gaat over orderreferentie R4WEBSHOP001573601 worden hierover geen gegevens teruggevonden.
Had je reeds een betaalbewijs voor het toestel Huawei P20 Lite?
Mvg. Wilfried

P.S.; Voor de privacy van je gegevens kan je via deze link verder.
Ik zal er even 2 print screens bij doen van de bevestigingsmail die wij op 28 juli hebben ontvangen.
Reputatie 7
Badge +4
Bovenstaande gegevens (bijlagen) zouden best verwijderd worden op dit publieke forum en via de door proximus vermelde link (deze link) doorgestuurd worden
Zelf kunt u dit tot 1 u na verzending (anders dient dit door de Px comm mgr te gebeuren)
Ja goed, heb ik gedaan. En dan mag je mij nu eens uitleggen waar ik bijlagen in pm kan doorsturen. Beter nog: jullie hebben het betaalbewijs ondertussen gezien. Kunnen we dan nu tot een oplossing komen, misschien ? Het begint stilaan frustrerend te worden.
TUI: Dit gaat inderdaad niet maar na een privébericht gestuurd te hebben kunnen de mensen u verder inlichten hoe je hen de bijlagen kunt bezorgen.
===privébericht versturen (klik hier)===
Reputatie 7
Badge +4
als u op het forum ingelogd bent via de link van WilfriedJ (Proximus) of deze van Martin of met
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

P.S.
Martin en ikzelf zijn enkel forumleden (en geen Px-medewerkers)
= ik begrijp u probleem maar kan u niet verder helpen
mocht u er met Proximus op korte termijn niet uitgeraken kan ik u enkel aanbevelen of naar de ombudsdient telecommunicatie te stappen of stappen te ondernemen om de koop te laten verbreken
(indien een levertermijn van 30 dagen wordt overschreden,vermoed ik dat u ook van een rechtbank gelijk zou krijgen)
TBI: proximus medewerkers zijn te herkennen op het forum aan het onderstaand embleem die bij hun naam staat

Reeds 2x zo een bericht verzonden. reactie blijft uit. what a surprise.
Zijn we hier eigenlijk wel op de helpdesk van proximus ? Aan het niveau van incompetentie te zien lijkt het hier algemeen gezien meer een beschutte werkplaats.
Sorry hoor. Maar na 2 weken van uitvluchten zoeken en liegen ben ik het BEU
Week 3 geen oplossing aangeboden (niet dat ik anders verwacht had). Wederom tijd rekken. Nog eens 10 dagen om het dossier af te handelen op zijn minst ? Zijn jullie daar nog serieus ? We zijn bijna 30 dagen ver. Nog een aantal dagen en we kunnen kostenloos annuleren. We zullen anders ook meteen onze andere diensten stopzetten, het vertrouwen in proximus is ver zoek. Onbestaande eigenlijk.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Elisabeth, jouw dossier is nog in behandeling, ik heb zonet een push op gegeven zodat het zo spoedig mogelijk behandeld wordt. Groeten, Aziz
Geweldig wel dit. Gaat nogal moeilijk gaan. NOG STEEDS GEEN TOESTEL ONTVANGEN.
Hey hallo. KUNNEN JULLIE, BENDE INCOMPETENTE TAMZAKKEN NA MEER DAN 6 WEKEN VERDOMME EENS JULLIE JOB UITOEFENEN ZOALS HET MOET EN ZORGEN DAT DE KLANTEN KRIJGEN WAARVOOR ZE BETAALD HEBBEN. ZONDER EXCUSES EN LEUGENS ?

Reageer