Vraag

Smartphone

  • 4 June 2018
  • 8 reacties
  • 219 Bekeken

Hoi heb op 01-06 een bestelling geplaatst waneer zou ik deze ontvangen ?
Op mail zei 02-06 maar dat was op een zaterdag
Grtz Stefan

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Stefan, kan je ons via een privébericht jouw ordernummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Hello
Heb een prive bericht gestuurd na proxi team
Grtz Stefan
Dag 3 om en Uw bestelling wordt momenteel verwerkt. Zodra het correct is geregistreerd in ons systeem, is meer gedetailleerde informatie beschikbaar.
Een pc samen stellen en verzenden duurde 3 dagen voor het terecht kwam bij mij thuis.
En een smartphone bestellen zou langer duren denk dat er iets mis is met de organisatie daar.
Heb snel de smartphone te ontvangen mijn oude is versleten.
bell ik na eshop nu waar ik het toestel besteld heb en die verwijzen we weer door naar proxi waar je zelf nog niemand aan de lijn kunt krijgen.
Ik begin het stilletjes aan op mijn zenuwen te krijgen van al dat gedoe.
Dag 8 zover nog altijd niks gehoord hoe het zit met de smartphone.
Zou leuk zijn dat je uw nieuwe klanten niet zolang in het duister laat staan.
Heb vandaag de zelfde smartphone gekocht met de promotie in de winkel in mijn dorp.
Omdat de besteling dat ik via proxi heb gedaan nog in progres was kon ik via de winkel kopen.
Dacht dat ik well genoeg gewacht heb op de bestelling,ik zal maandag well naar proxi bellen en na de webwinkel on de bestelling af te zeggen.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Stefan,
Het is een beetje zoeken om een klantennummer op jouw naam terug te vinden laat staan een relevant order referentie. Is je adres op koningsdijk correct?
Mvg. Wilf'ried
Hey WilfriedJ deze zaak is gesloten heb van het weekend de zelfde smartphone gekocht met abonement.
En heb nu naar proxi gebeld om de bestelling of te zeggen wat nu gedaan is.
bedankt voor je help trouwens

grtz Stefan

Reageer