Beantwoord

Slordige werken aan het voetpad

  • 8 February 2018
  • 6 reacties
  • 1064 Bekeken

Deze maandag is een onderaannemer van Proximus langs gekomen voor de installatie van een tweede lijn. Hiervoor moest het voetpad opengelegd worden. Nadien hebben ze de tegels niet goed teruggeplaatst waardoor een grote verzakking is voor ons huis.
Wie moeten we contacteren om dit te komen herstellen?
icon

Beste antwoord door ElsJ 9 February 2018, 13:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Best hier eens melden:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Zou kunnen dat de gemeente het doet maar PX zal daar wel het juiste antwoord op geven, die werken worden uitbesteed...
Of telefoneren naar dienst werven van Proximus.
Reputatie 7
Badge +6
Of telefoneren naar dienst werven van Proximus.
Dat is inderdaad het beste: 0800 14 551.
Mvg,
Reputatie 7
Badge +3
Dag WimD, u kan best even contact opnemen met onze helpdesk werven. U kan hen bereiken op het nummer 0800/14551. Groeten Els
ok bedankt voor de nummer van de helpdesk werven, onze vraag wordt momenteel opgevolgd
Reputatie 7
Badge +3
WimD blij dit te horen. Groeten Els

Reageer