slechte service

  • 16 August 2021
  • 7 reacties
  • 113 Bekeken

Gisteren na het uitgraven van de oprit een roeste oude buis met dichtgeknepen uiteinden blootgelegd met daar in de kabel van de distributie, toen we de buis opzij wilden schuiven om verder te graven brak natuurlijk heel de kabel af . Proximus is hier de afgelopen jaren al 4 keer geweest om een slecht contact te lassen op het openbaar domein en in onze tuin, nu probeer ik al van zondag 11u iemand te bereiken om de kabel te komen vernieuwen/lassen, zonder resultaat . Deze morgen wel iemand aan de lijn gehad, na 25 minuten wachtmuziek,  die zei “ ik heb een ticketje aangemaakt”, ze gaan u in de loop van de dag bellen voor een afspraak .Met andere woorden wacht maar tot we eens zin hebben om u te helpen. De service van dit bedrijf is alles behalve, wij betalen om en nabij de €2000,- per jaar om dan bij een panne van het kastje naar de muur te worden gestuurd . Voor een bedrijf met een netto winst van 1,84 miljard in 2020 verwacht ik toch een betere service .

een ontevreden klant die de lokroep van andere providers toch eens moet bekijken 


This topic has been closed for comments

7 reacties

In afwachting dat een Proximus forummedewerker je straks verder kan helpen ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

En waarom zou ik dat doen , ik wil gewoon zo snel mogelijk een technieker om een gebroken kabel te lassen . Vroeger was het simpel hé, je belde de technische dienst en gaf je uitleg aan de telefoon, die mens loste het dan aan de telefoon op of stuurde een technieker, duurtijd 10 min max .

Ik ben al van gisterenmorgen aan het proberen om iemand te bereiken die dit kan , 24 uur heeft dat al geduurd en ja hoor eindelijk na proximus op verschillende forums door het slijk te halen is het via een simpele facebook messenger conversatie binnen 10 min opgelost . De toegankelijkheid bij proximus is veel te breed en daardoor sturen al die verschillende medewerkers je van het kastje naar de muur , maar daar kunnen zij niets aan doen dat is de bedrijfsstructuur van proximus die dat in de hand werkt .

Nu mijn probleem wordt opgelost door de medewerking van Sammy , die heel efficiënt de juiste conclusie heeft getrokken en mij een technieker voor deze namiddag heeft toegewezen . En dat is wat ik wilde , en geen minutenlange wachttoon een onwetende medewerker die volgens een vast patroon werkt en al zeker geen virtuele conversatie via een chattool .

 

Je “moet” dit niet doen dit helpt de Prox forummedewerkers om direct aan de slag te kunnen en dit is ook op hun aanvraag dat ik dit hier post.

Ik heb gevraagd om een technieker en die heb ik gekregen, met een beetje meer geduld wel, maar deze middag komt er één . Wat ik niet heb gevraagd is les in het invullen van forumprofiel gegevens , daar gaat het juist over teveel bijkomstige dingen "moeten" doen waardoor je niet meer efficiënt je klanten kan helpen .

Ik doe alleen wat er mij gevraagd wordt gewoon omdat alles zo vlug mogelijk juist zou kunnen afgehandeld worden en nogmaals dit is ook omdat de Prox medewerkers dit aan mij gevraagd hebben en  dit is zeker geen les spellen of geven…. maar eerder omdat de Prox medewerkers (wat ik niet ben trouwens) net zo snel mogelijk met die gegevens zouden kunnen handelen en zo snel mogelijk de juiste bevoegde dienst zouden kunnen aanspreken om deze problemen op te lossen, meer moet je daar niet achter zoeken.

Reputatie 7
Badge +3

Maar is dit ook voor de introkabel, hier in dit geval van de Topic starter kan ik het nog normaal vinden dat je deze methode van verwittigen volgt, maar ik kan mij inbeelden dat er dan ook zal gebeld worden als er mensen vaststellen dat er geen signaal meer op hun bbox komt, nee?