Beantwoord

Slechte service

  • 26 November 2018
  • 3 reacties
  • 272 Bekeken

Is het normaal dat je na 5 maal telefonisch contact voor een nieuwe voor aanleg van kabel nog altijd geen kabel hebt.
maar al wel 1 maand verloren hebt en ander half uur aan gesprekken en stom wacht muziek van proximus in je oren hebt gekregen??
Als ze dan een afspraak geregeld hebben zetten ze deze op je huidig adres. Echt slim een ontevreden klant.

Voor mij hoeft het nu echt niet meer. Als ze zo aan klanten binding willen doen mooie reclame.
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 27 November 2018, 15:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Hans

Een 'vooraanleg' kan ook eenvoudig via de website aangevraagd worden.
Al zou dit natuurlijk geen probleem mogen zijn telefonisch, onze verontschuldigingen hiervoor.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_building/particulieren/producten/verhuizen-of-bouwen/je-gaat-bouwen.html


Heb je nog vragen kan dat steeds via deze link.

Mvg, Wilfried
Hoe komt het dat geen van de medewerkers mij die info gegeven hebben??
Dank u voor de info.
Na een week niets te horen. Krijg je een mail voor de vooraanleg.
Bel je terug om te annuleren krijg je te horen dat de mail 12 dagen nodig had om verwerkt te worden om enkel adres aan te passen.

Tot zo ver efficiënt werk proximus.

Bye bye een ontevreden klant die wel zijn plicht gedaan heeft.

Reageer