Beantwoord

Simkaart actief, iPhone door Dynalogic teruggestuurd naar Proximus


Reputatie 1
Ik bestelde op 31 mei een nieuw abonnement epic met een iphone, ... de simkaart werd perfect de volgende dag afgeleverd door bpost waarna ik melding kreeg dat de iphone diezelfde dag zou aankomen ,geleverd door dynalogic, ... om 23.23 u ontving ik bericht dat mijn bestelling op ander tijdstip zou geleverd worden wegens drukte, ik maakte een nieuwe afspraak maar ook hier liep het mis waarna dynalogic mijn pakket met iphone annuleerde enterugstuurde, ....

Vandaag ontving ik van proximus dat mijn teruggestuurde bestelling goed ontvangen is
En mijn geld teruggestort zal worden ?
Ik heb mijn bestelling nooit geannuleerd, dynalogic wel, ik wens alsnog mijn bestelling te ontvangen, aangezien mijn zoonnu met een actief simkaartje zit en GEEN iphone, aangezien mijn proximuspakket volledig aangepast werd en ik dus wel abonnement met iphone betaal.... we kunnen alleen per mail contact opnemen omdat..... de iphone niet aangekomen is. ( R4WEBSHOP004689476)
icon

Beste antwoord door HeidiE 9 July 2019, 10:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

14 reacties

Hey Leenie
Het order staat bij ons als afgewerkt, maar ik vind geen levering van het toestel terug. :(
Onze Logistieke dienst gaat na waar het toestel is en ik houd je asap op de hoogte.
Reputatie 1
Okay dank u , ...
Leenie
De logistieke dienst heeft bevestigd dat het toestel terug is gekomen en dat het bedrag dat je betaalde terug werd gestort.
Dit zou dus de komende dagen op jouw rekening moeten verschijnen.

Ik zal het nodige doen om dit opnieuw in te leiden en het toestel alsnog te laten versturen.
als bestelling in orde is, laat ik het weten.
Reputatie 1
Super... ik kreeg vanmorgen ook mail aan dat alles geannuleerd zou zijn ... ook het simkaartje... en het hele bericht voor terugzending via bpost... is het misschien handiger als ik naar een proximusshop rij of wacht ik nog even af? Grts
Ik heb alleen het joint offer moeten annuleren omdat daaraan het toestel verbonden was.
Best nog even wacht om zelf actie te ondernemen.

Nu moet de annulatie van de dataphone en dergelijk door het systeem gaan.
eens dat is gebeurd, kan er een nieuwe aanvraag gedaan worden.
ik houd je sowieso op de hoogte.
Reputatie 1
Okay dank u wel, ik wacht geduldig af, komt wel in orde
Reputatie 1
Beste,

Ik krijg nog steeds mails aan om het toestel terug te sturen naar proximus . Ik heb verder nog steeds geen enkel nieuws ontvangen, noch het toestel aangekregen, geen bevestiging dat men hiermee bezig is, ...
Kan u nogmaals informeren hoever het staat met levering van het toestel dat een maand geleden reeds besteld werd? Mijn zoon vertrekt volgende week op vakantie en het zou heel fijn zijn als hij mij zou kunnen bereiken en andersom, ... we zijn intussen toch al enige tijd verder en had gehoopt dat dit reeds in orde zou zijn.
grts
Leenie
mijn excuses voor het lange wachten. 😞
Vandaag zou ik het order van het toestel opnieuw kunnen ingeven.
Reputatie 1
Ok... Dank u
Hey Leenie
heb je ondertussen een e-mail ontvangen om de bestelling af te ronden?
Reputatie 1
Jawel deze is aangekomen. Ik zal deze bij het thuis komen volledig terug opstarten en in orde brengen.
Dank u wel voor de hulp, ik hou je op de hoogte
Grts
super!
Ik volg het ook op. 🙂
Reputatie 1
Beste.
Ik wou even laten weten nm dat de iphone gisteren goed is aangekomen , dank u wel voor uw hulp... Wij zijn zeer tevreden met hoe u en ook proximus zelf ..ons hierin hebben geholpen en de bestelling alsnog netjes hebben laten leveren. Grts
Reputatie 7
Badge +3
Dag Leenie, fijn om te horen dat het eindelijk in orde is!! Grt, Heidi