schandalig !!!!

  • 3 December 2019
  • 3 reacties
  • 246 Bekeken

Waar moet ik zelfs beginnen…

op 6november had ik online de epic combo pack besteld, had een mail gekregen met ordernummer enz., 8 november uit nieuwsgierigheid eens gebeld naar proximus om te horen hoe of wat, vonden ze niet eens een order of bestelling onder mijn naam, dus de man van de klantendienst een nieuwe order gemaakt enz., 4dagen later kreeg ik mijn nieuwe simkaart maar toch steeds niets van een afspraak voor de installatie van mijn tv en internet. Na een week mocht ik dan toch een datum kiezen… 25November was de eerst volgende wat ik al verschrikkelijk laat vond. Dus 25november om 8u ‘s morgens staan er 2 lassers voor de deur, ze moesten enkel in de kelder zijn, na 15min waren ze weer weg en zeiden ze dat alles in orde was. Om 14u stond de technieker met de toestellen voor de deur. Deze zei meteen toen hij de aansluiting zag dat hij de verkeerde toestellen mee had, toestellen voor een koperleiding terwijl we fiber al hadden (wat in de mail stond trouwens!!!). Dus jammer maar helaas zei de technieker dat hij niets kon installeren en dat ik dus ook geen tv en internet zou hebben die dag, hij zei me wel omdat ik zolang al aan het wachten was da ze me in die zelfde week nog nieuwe toestellen zouden komen installeren, het enige wat ik moest doen volgens hem was terugbellen naar de klantendienst en vragen voor een nieuwe afspraak met spoed. Dus ik bel terug zegt deze juffrouw aan telefoon ja wij kunnen u nu geen nieuwe afspraak geven maar we gaan u vandaag zeker terugbellen. Ze hebben me die dag gewoon niet terug gebeld maar ineens had ik wel een mail dat ze 3december (vandaag) weer zouden komen. Ik was verschrikkelijk kwaad natiurlijk, al bijna een maand zonder internet en tv… en jawel hoor vandaag zijn we dan 3 december en je kan het al raden er is gewoon niemand komen opdagen!!!! Bel je al is om 15u om te horen hoe of wat, maar natuurlijk weten ze daar nooit van

iets. Om 17u niemand geweest, opnieuw gebeld en ze zeiden dat ze de technieker niet aan de lijn kregen en hebben ze doodleuk een nieuwe afspraak vast gelegd voor 10 december. 

 

Deze zever accepteer ik niet!!!!! Dit kan anno 2019 toch niet meer!!!! 2 dagen thuis opgesloten gezeten voor niets!!!! Als ze noet maken dat ze met een mooie compensatie komen dan ga ik hier zeker mee verder!!! Een mens meer als een maand zonder iets zetten, continu dat heen en weer gebel zonder dat ze ook maar iets kunnen zeggen... 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Tatie Mijn excuses voor de gang van zaken en het veroorzaakte ongemak. Ik zie nu dat je een opzeg hebt aangevraagd online. Wens je de aanvraag te annuleren? Groetjes, Antonella

@TatieMijn excuses voor de gang van zaken en het veroorzaakte ongemak. Ik zie nu dat je een opzeg hebt aangevraagd online. Wens je de aanvraag te annuleren? Groetjes, Antonella

Beste, 

ik ga niet nog eens een week wachten om dan weer niemand zien te verschijnen. En dan vandaag aan telefoon zeggen dat ik lieg, dat er een koper leiding ligt en geen fiber. Terwijl de buurman in ons appertement er bij was toen ze de fiber aanlegde en hij zelf proximus fiber heeft.

Reputatie 7
Badge +3

@Tatie Naar aanleiding van de enquête die je hebt ingevuld zal je nog gecontacteerd worden door een dossierbeheerder. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Reageer