Heb op 20/02 pre order gedaan met bestaand abo, maar kon die 499 voorschot niet betalen, er stond bij de bestelling, er moet nu nog niks betaald worden
Als ik vandaag belde met klantendienst zeiden ze dat het in behandeling was en goedgekeurd moest worden,maar hoe lang moet ik nog wachten?
Heb gewoon bevestegingsmail ontvangen van mijn bestelling
Klantnummer is
614******
Mvg
Bladzijde 1 / 2
Dag @Gwen95 , je abonnement staat sinds vanmiddag (16/03/2020 - 14:08:36) actief. Grt, Heidi
Een vraagje heb zaterdag mijn gsm ontvangen met abonnement maar dat abonnement is nog niet aangesloten hoe komt dat
Ik heb een vraag ik heb bericht gehad dat mijn abonnement met nr R4WEBSHOP007023616 is goedgekeurd moet alleen nog die 499 euro betalen heb daar ook een bericht van gehad dat ik dat kon storten
Maar mijn vraag is nu dit abonnement heeft een andere klantnummer dan op my proximus hoe gaat dat dan in zijn werk
Grtjs
@Gwen95Zodra de achterliggende dienst jouw e-mail met ID-kaart heeft verwerkt zal je onmiddellijkeen uitnodiging tot betaling ontvangen. Groetjes, Joel
@Gwen95
Beste, je krijgt zo snel mogelijk bericht.
Er zijn veel orders en allemaal tegelijk lukt niet…
Onze collega’s doen hun best.
groeten
Tina
Ik heb juist dit gehad wat heeft dat te betekenen
Ik heb vorige week een pre order gedaan van een samsung s20 ultra de 499 kon ik niet betalen sinds vrijdag krijg ik altijd berichten dat ik een copy moet zenden van mijn paspoort heb dat al 5 maal gedaan vandaag weer een bericht weer gedaan hoelang gaat dat spelletje nog zo duren
En waneer ga ik die uitnodiging dan krijgen
Grtjs
@Gwen95 Zoals ik reeds zei: zodra de achterliggende dienst jouw e-mail met ID-kaart heeft verwerkt. Zij hebben hiervoor maximum 5 werkdagen. Groetjes, Antonella
En waneer ga ik die uitnodiging dan krijgen
Grtjs
@Gwen95 Ik vind 2 orders terug op jouw klantennummer. Zodra de achterliggende dienst jouw e-mail met ID-kaart heeft verwerkt zal je een uitnodiging tot betaling ontvangen. Groetjes, Antonella
Ik heb gisteren ook een pre order gedaan van een samsung s20 ultra maar kon de 499 euro niet betalen wat er stond op nu niet te betalen ik heb wel een copy van mijn identiteit kaart gezonden hoe weet ik nu waneer ik hem ga hebben wat ze vroegen bij die copy van mijn identiteit de klanternummer welke is nu de juiste die op de bestelbon of die in my proximus die ik gisteren ook aangemaakt heb
@Svenbri Dit betreft een algemeen probleem waar onze IT-dienst mee bezig is. Ik zie dat je hierover inmiddels contact hebt gehad met een dossierbeheerder. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella
@AntonellaD
Heb juist iemand aan de lijn gehad en die zegt dat je kalender niet kunt aanduiden omdat ik opgebeld wordt voor afspraak wanneer ze juist komen vanaf 13/03 omdat het een pre order is en betaling zou op volgende factuur komen
Klopt dit? Ben er niet gerust in,da ik betaling niet kan doen, want had daar een mail voor gehad om laatste 2 stappen te doen en ze gingen dat oplossen
@SvenbriIk heb de datum in het order even aangepast. Kan je dit binnen enkele uren opnieuw proberen? Laat je weten als het lukt of niet? Groetjes, Antonella
@AntonellaD
Kalender komt nog steeds niet te voorschijn
Grts
@Svenbri Ik heb de datum in het order even aangepast. Kan je dit binnen enkele uren opnieuw proberen? Laat je weten als het lukt of niet? Groetjes, Antonella
@AntonellaD heb idd bevestegingmail ontvangen om alles af te ronden
Maar bij kies leveringsdatum blijft alles wit en zie ik geen kalender staan
En heb al safari en chrome geprobeerd
Dus de laatste stap betaling kan ik niet doen, heb gebeld met jullie en daar weten ze niet wat het probleem is
@AntonellaD TOP
@Svenbri Je gaat de mail met de uitnodiging tot betaling vandaag nog ontvangen. Groetjes, Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.