Beantwoord

Samsung ultra

  • 25 February 2020
  • 34 reacties
  • 730 Bekeken

Reputatie 1

Heb op 20/02 pre order gedaan met bestaand abo, maar kon die 499 voorschot niet betalen, er stond bij de bestelling, er moet  nu nog niks betaald worden

Als ik vandaag belde met klantendienst zeiden ze dat het in behandeling was en goedgekeurd moest worden,maar hoe lang moet ik nog wachten?

Heb gewoon bevestegingsmail ontvangen van mijn bestelling

Klantnummer is 

614******

Mvg

icon

Beste antwoord door AntonellaD 28 February 2020, 09:19

Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Gwen95 , je abonnement staat sinds vanmiddag (16/03/2020  - 14:08:36) actief. Grt, Heidi

Een vraagje heb zaterdag mijn gsm ontvangen met abonnement maar dat abonnement is nog niet aangesloten hoe komt dat

Ik heb een vraag ik heb bericht gehad dat mijn abonnement met nr R4WEBSHOP007023616 is goedgekeurd moet alleen nog die 499 euro betalen heb daar ook een bericht van gehad dat ik dat kon storten 

Maar mijn vraag is nu dit abonnement heeft een andere klantnummer dan op my proximus hoe gaat dat dan in zijn werk 

Grtjs

Reputatie 7
Badge +3

@Gwen95 Zodra de achterliggende dienst jouw e-mail met ID-kaart heeft verwerkt zal je onmiddellijkeen uitnodiging tot betaling ontvangen. Groetjes, Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Gwen95 

Beste, je krijgt zo snel mogelijk bericht.

Er zijn veel orders en allemaal tegelijk lukt niet…

Onze collega’s doen hun best.

groeten

Tina

Ik heb juist dit gehad wat heeft dat te betekenen 

 

 

Ik heb vorige week een pre order gedaan van een samsung s20 ultra de 499 kon ik niet betalen sinds vrijdag krijg ik altijd berichten dat ik een copy moet zenden van mijn paspoort heb dat al 5 maal gedaan vandaag weer een bericht weer gedaan hoelang gaat dat spelletje nog zo duren 

Reputatie 7
Badge +3

En waneer ga ik die uitnodiging dan krijgen 

Grtjs

@Gwen95 Zoals ik reeds zei: zodra de achterliggende dienst jouw e-mail met ID-kaart heeft verwerkt. Zij hebben hiervoor maximum 5 werkdagen. Groetjes, Antonella

En waneer ga ik die uitnodiging dan krijgen 

Grtjs

Reputatie 7
Badge +3

@Gwen95 Ik vind 2 orders terug op jouw klantennummer. Zodra de achterliggende dienst jouw e-mail met ID-kaart heeft verwerkt zal je een uitnodiging tot betaling ontvangen. Groetjes, Antonella

Ik heb gisteren ook een pre order gedaan van een samsung s20 ultra maar kon de 499 euro niet betalen wat er stond op nu niet te betalen ik heb wel een copy van mijn identiteit kaart gezonden hoe weet ik nu waneer ik hem ga hebben wat ze vroegen bij die copy van mijn identiteit de klanternummer welke is nu de juiste die op de bestelbon of die in my proximus die ik gisteren ook aangemaakt heb

Reputatie 7
Badge +3

@Svenbri Dit betreft een algemeen probleem waar onze IT-dienst mee bezig is. Ik zie dat je hierover inmiddels contact hebt gehad met een dossierbeheerder. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD 

Heb juist iemand aan de lijn gehad en die zegt dat je kalender niet kunt aanduiden omdat ik opgebeld wordt voor afspraak wanneer ze juist komen vanaf 13/03 omdat het een pre order is en betaling zou op volgende factuur komen 

Klopt dit? Ben er niet gerust in,da ik betaling niet kan doen, want had daar een mail voor gehad om laatste 2 stappen te doen en ze gingen dat oplossen

Mvg Sven

Reputatie 1

Een niet correct weergegeven pagina kan op een cache probleem duiden. Maar het kan ook aan de website zelf liggen. Probeer de webpagina eens te openen in een incognito venster: https://veiliginternetten.nl/themes/situatie/wat-een-incognitovenster-en-hoe-schakel-ik-dit-in/ 

Lukt allemaal ni,is fout website veronderstel ik,wel straf da niemand da kan oplossen bij proximus😞😞😞

 

CTRL SHIFT P 

of 

CTRL SHIFT N

Naar gelang de browser die je gebruikt.

Reputatie 6
Badge +3

Een niet correct weergegeven pagina kan op een cache probleem duiden. Maar het kan ook aan de website zelf liggen. Probeer de webpagina eens te openen in een incognito venster: https://veiliginternetten.nl/themes/situatie/wat-een-incognitovenster-en-hoe-schakel-ik-dit-in/ 

Reputatie 1

Om zeker van te zijn dat het probleem zich niet in het cache geheugen van je web browser zit zou je het cache geheugen kunnen leegmaken: https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen

Heb het al geprobeerd op laptop,ipad…

 

heb jij al ondervonden dat de cache opkuisen veel problemen oplost,  tot hiertoe heeft dit bij mij nog niks opgelost in ieder geval.

Reputatie 6
Badge +3

Om zeker van te zijn dat het probleem zich niet in het cache geheugen van je web browser zit zou je het cache geheugen kunnen leegmaken: https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen

Reputatie 1

@SvenbriIk heb de datum in het order even aangepast. Kan je dit binnen enkele uren opnieuw proberen? Laat je weten als het lukt of niet? Groetjes, Antonella

@AntonellaD 

Kalender komt nog steeds niet te voorschijn 😞

Grts

Reputatie 7
Badge +3

@Svenbri Ik heb de datum in het order even aangepast. Kan je dit binnen enkele uren opnieuw proberen? Laat je weten als het lukt of niet? Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD heb idd bevestegingmail ontvangen om alles af te ronden

Maar bij kies leveringsdatum blijft alles wit en zie ik geen kalender staan😞

En heb al safari en chrome geprobeerd 

Dus de laatste stap betaling kan ik niet  doen, heb gebeld met jullie en daar weten ze niet wat het probleem is😞😞😞

Reputatie 1

@AntonellaD  TOP 😃😃😃

Reputatie 7
Badge +3

@Svenbri Je gaat de mail met de uitnodiging tot betaling vandaag nog ontvangen. Groetjes, Antonella

Reageer