Beantwoord

Samsung ultra

  • 25 February 2020
  • 34 reacties
  • 730 Bekeken

Reputatie 1

Heb op 20/02 pre order gedaan met bestaand abo, maar kon die 499 voorschot niet betalen, er stond bij de bestelling, er moet  nu nog niks betaald worden

Als ik vandaag belde met klantendienst zeiden ze dat het in behandeling was en goedgekeurd moest worden,maar hoe lang moet ik nog wachten?

Heb gewoon bevestegingsmail ontvangen van mijn bestelling

Klantnummer is 

614******

Mvg

icon

Beste antwoord door AntonellaD 28 February 2020, 09:19

Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 7
Badge +3

En waneer ga ik die uitnodiging dan krijgen 

Grtjs

@Gwen95 Zoals ik reeds zei: zodra de achterliggende dienst jouw e-mail met ID-kaart heeft verwerkt. Zij hebben hiervoor maximum 5 werkdagen. Groetjes, Antonella

Ik heb vorige week een pre order gedaan van een samsung s20 ultra de 499 kon ik niet betalen sinds vrijdag krijg ik altijd berichten dat ik een copy moet zenden van mijn paspoort heb dat al 5 maal gedaan vandaag weer een bericht weer gedaan hoelang gaat dat spelletje nog zo duren 

 

Ik heb juist dit gehad wat heeft dat te betekenen 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Gwen95 

Beste, je krijgt zo snel mogelijk bericht.

Er zijn veel orders en allemaal tegelijk lukt niet…

Onze collega’s doen hun best.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Gwen95 Zodra de achterliggende dienst jouw e-mail met ID-kaart heeft verwerkt zal je onmiddellijkeen uitnodiging tot betaling ontvangen. Groetjes, Joel

Ik heb een vraag ik heb bericht gehad dat mijn abonnement met nr R4WEBSHOP007023616 is goedgekeurd moet alleen nog die 499 euro betalen heb daar ook een bericht van gehad dat ik dat kon storten 

Maar mijn vraag is nu dit abonnement heeft een andere klantnummer dan op my proximus hoe gaat dat dan in zijn werk 

Grtjs

Een vraagje heb zaterdag mijn gsm ontvangen met abonnement maar dat abonnement is nog niet aangesloten hoe komt dat

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Gwen95 , je abonnement staat sinds vanmiddag (16/03/2020  - 14:08:36) actief. Grt, Heidi

Reageer