Beantwoord

Samsung ultra

  • 25 February 2020
  • 34 reacties
  • 730 Bekeken

Reputatie 1

Heb op 20/02 pre order gedaan met bestaand abo, maar kon die 499 voorschot niet betalen, er stond bij de bestelling, er moet  nu nog niks betaald worden

Als ik vandaag belde met klantendienst zeiden ze dat het in behandeling was en goedgekeurd moest worden,maar hoe lang moet ik nog wachten?

Heb gewoon bevestegingsmail ontvangen van mijn bestelling

Klantnummer is 

614******

Mvg

icon

Beste antwoord door AntonellaD 28 February 2020, 09:19

Bekijk origineel

34 reacties

Ter info: Morgen komen er terug medewerkers van proximus zelf langs die dit verder voor u kunnen opzoeken.

Reputatie 1

Thx,maar dat is het probleem, de 1 zegt het zo aan de telefoon en de ander zegt het weer anders🤣 grts

 

De proximus medewerkers op dit forum mag je niet onderschatten :slight_smile:

enfin, ik zou gewoon toch hun verder onderzoek en antwoord afwachten.

Reputatie 7
Badge +3

@Svenbri Om de bestelling te vervolledigen dien je nog een kopie of foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart door te sturen naar doc@proximus.com met vermelding van je klantennummer. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@SvenbriOm de bestelling te vervolledigen dien je nog een kopie of foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart door te sturen naar doc@proximus.com met vermelding van je klantennummer. Groetjes, Antonella

Oooh,ga het direct doen se😀

Mvg

Reputatie 1

De proximus medewerkers op dit forum mag je niet onderschatten :slight_smile:

enfin, ik zou gewoon toch hun verder onderzoek en antwoord afwachten.

Inderdaad,int vervolg beter direct hier posten ipv te bellen 🤣

Reputatie 1

@SvenbriOm de bestelling te vervolledigen dien je nog een kopie of foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart door te sturen naar doc@proximus.com met vermelding van je klantennummer. Groetjes, Antonella

Hallo

@AntonellaD Heb gisteren kopies  doorgestuurd  en nu bel ik daarjuist met iemand van jullie en die zegt dat order geanulleerd is door jullie 

Nu kan ik helemaal niet meer volgen,krijg altijd een andere uitleg!!

Update 18 u,heb nogmaals gebeld en nu blijkt dat ik opnieuw kan pre ordenen maar systeem zegt bij bestelling dat mijn abonnement niet compatibel is😞😞😞😞

Kan toch niet?? 

 

Reputatie 1

@SvenbriOm de bestelling te vervolledigen dien je nog een kopie of foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart door te sturen naar doc@proximus.com met vermelding van je klantennummer. Groetjes, Antonella

Hallo

@AntonellaD Heb gisteren kopies  doorgestuurd  en nu bel ik daarjuist met iemand van jullie en die zegt dat order geanulleerd is door jullie 

Nu kan ik helemaal niet meer volgen,krijg altijd een andere uitleg!!

Update 18 u,heb nogmaals gebeld en nu blijkt dat ik opnieuw kan pre ordenen maar systeem zegt bij bestelling dat mijn abonnement niet compatibel is😞😞😞😞

Kan toch niet?? 

 

Update 23 u. Als nu probeer te pre ordenen zegt systeem dat ik al 3 producten heb met smartphone😳😳

Reputatie 1

@SvenbriOm de bestelling te vervolledigen dien je nog een kopie of foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart door te sturen naar doc@proximus.com met vermelding van je klantennummer. Groetjes, Antonella

Hallo

@AntonellaD Heb gisteren kopies  doorgestuurd  en nu bel ik daarjuist met iemand van jullie en die zegt dat order geanulleerd is door jullie 

Nu kan ik helemaal niet meer volgen,krijg altijd een andere uitleg!!

Update 18 u,heb nogmaals gebeld en nu blijkt dat ik opnieuw kan pre ordenen maar systeem zegt bij bestelling dat mijn abonnement niet compatibel is😞😞😞😞

Kan toch niet?? 

 

Update 23 u. Als nu probeer te pre ordenen zegt systeem dat ik al 3 producten heb met smartphone😳😳

Update  03 u,heb bestelling  opnieuw kunnen plaatsen en heb bevestegingsmail gekregen, maar heb  die 499€ nog niet moeten betalen

Wanneer moet ik die  betalen?

Reputatie 7
Badge +3

@Svenbri Je gaat de mail met de uitnodiging tot betaling vandaag nog ontvangen. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD  TOP 😃😃😃

Reputatie 1

@AntonellaD heb idd bevestegingmail ontvangen om alles af te ronden

Maar bij kies leveringsdatum blijft alles wit en zie ik geen kalender staan😞

En heb al safari en chrome geprobeerd 

Dus de laatste stap betaling kan ik niet  doen, heb gebeld met jullie en daar weten ze niet wat het probleem is😞😞😞

Reputatie 7
Badge +3

@Svenbri Ik heb de datum in het order even aangepast. Kan je dit binnen enkele uren opnieuw proberen? Laat je weten als het lukt of niet? Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@SvenbriIk heb de datum in het order even aangepast. Kan je dit binnen enkele uren opnieuw proberen? Laat je weten als het lukt of niet? Groetjes, Antonella

@AntonellaD 

Kalender komt nog steeds niet te voorschijn 😞

Grts

Reputatie 6
Badge +3

Om zeker van te zijn dat het probleem zich niet in het cache geheugen van je web browser zit zou je het cache geheugen kunnen leegmaken: https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen

heb jij al ondervonden dat de cache opkuisen veel problemen oplost,  tot hiertoe heeft dit bij mij nog niks opgelost in ieder geval.

Reputatie 1

Om zeker van te zijn dat het probleem zich niet in het cache geheugen van je web browser zit zou je het cache geheugen kunnen leegmaken: https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen

Heb het al geprobeerd op laptop,ipad…

 

Reputatie 6
Badge +3

Een niet correct weergegeven pagina kan op een cache probleem duiden. Maar het kan ook aan de website zelf liggen. Probeer de webpagina eens te openen in een incognito venster: https://veiliginternetten.nl/themes/situatie/wat-een-incognitovenster-en-hoe-schakel-ik-dit-in/ 

CTRL SHIFT P 

of 

CTRL SHIFT N

Naar gelang de browser die je gebruikt.

Reputatie 1

Een niet correct weergegeven pagina kan op een cache probleem duiden. Maar het kan ook aan de website zelf liggen. Probeer de webpagina eens te openen in een incognito venster: https://veiliginternetten.nl/themes/situatie/wat-een-incognitovenster-en-hoe-schakel-ik-dit-in/ 

Lukt allemaal ni,is fout website veronderstel ik,wel straf da niemand da kan oplossen bij proximus😞😞😞

 

Reputatie 1

@AntonellaD 

Heb juist iemand aan de lijn gehad en die zegt dat je kalender niet kunt aanduiden omdat ik opgebeld wordt voor afspraak wanneer ze juist komen vanaf 13/03 omdat het een pre order is en betaling zou op volgende factuur komen 

Klopt dit? Ben er niet gerust in,da ik betaling niet kan doen, want had daar een mail voor gehad om laatste 2 stappen te doen en ze gingen dat oplossen

Mvg Sven

Reputatie 7
Badge +3

@Svenbri Dit betreft een algemeen probleem waar onze IT-dienst mee bezig is. Ik zie dat je hierover inmiddels contact hebt gehad met een dossierbeheerder. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Ik heb gisteren ook een pre order gedaan van een samsung s20 ultra maar kon de 499 euro niet betalen wat er stond op nu niet te betalen ik heb wel een copy van mijn identiteit kaart gezonden hoe weet ik nu waneer ik hem ga hebben wat ze vroegen bij die copy van mijn identiteit de klanternummer welke is nu de juiste die op de bestelbon of die in my proximus die ik gisteren ook aangemaakt heb

Reputatie 7
Badge +3

@Gwen95 Ik vind 2 orders terug op jouw klantennummer. Zodra de achterliggende dienst jouw e-mail met ID-kaart heeft verwerkt zal je een uitnodiging tot betaling ontvangen. Groetjes, Antonella

En waneer ga ik die uitnodiging dan krijgen 

Grtjs

Reageer