Beantwoord

Samsung ultra

  • 25 February 2020
  • 34 reacties
  • 730 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 1

Een niet correct weergegeven pagina kan op een cache probleem duiden. Maar het kan ook aan de website zelf liggen. Probeer de webpagina eens te openen in een incognito venster: https://veiliginternetten.nl/themes/situatie/wat-een-incognitovenster-en-hoe-schakel-ik-dit-in/ 

Lukt allemaal ni,is fout website veronderstel ik,wel straf da niemand da kan oplossen bij proximus😞😞😞

 

Ik heb vorige week een pre order gedaan van een samsung s20 ultra de 499 kon ik niet betalen sinds vrijdag krijg ik altijd berichten dat ik een copy moet zenden van mijn paspoort heb dat al 5 maal gedaan vandaag weer een bericht weer gedaan hoelang gaat dat spelletje nog zo duren 

 

Ik heb juist dit gehad wat heeft dat te betekenen 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Svenbri Dit betreft een algemeen probleem waar onze IT-dienst mee bezig is. Ik zie dat je hierover inmiddels contact hebt gehad met een dossierbeheerder. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Ik heb gisteren ook een pre order gedaan van een samsung s20 ultra maar kon de 499 euro niet betalen wat er stond op nu niet te betalen ik heb wel een copy van mijn identiteit kaart gezonden hoe weet ik nu waneer ik hem ga hebben wat ze vroegen bij die copy van mijn identiteit de klanternummer welke is nu de juiste die op de bestelbon of die in my proximus die ik gisteren ook aangemaakt heb

Reputatie 1

@SvenbriOm de bestelling te vervolledigen dien je nog een kopie of foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart door te sturen naar doc@proximus.com met vermelding van je klantennummer. Groetjes, Antonella

Hallo

@AntonellaD Heb gisteren kopies  doorgestuurd  en nu bel ik daarjuist met iemand van jullie en die zegt dat order geanulleerd is door jullie 

Nu kan ik helemaal niet meer volgen,krijg altijd een andere uitleg!!

Update 18 u,heb nogmaals gebeld en nu blijkt dat ik opnieuw kan pre ordenen maar systeem zegt bij bestelling dat mijn abonnement niet compatibel is😞😞😞😞

Kan toch niet?? 

 

En waneer ga ik die uitnodiging dan krijgen 

Grtjs

Reputatie 7
Badge +3

@Gwen95 

Beste, je krijgt zo snel mogelijk bericht.

Er zijn veel orders en allemaal tegelijk lukt niet…

Onze collega’s doen hun best.

groeten

Tina

Reageer