Vraag

samsung s22 ultra


Ik heb vandaag een samsung s22 ultra per pre order besteld en betaald maar nog geen mail gehad klopt dat wel en waneer word dat toestel geleverd


33 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1 De terugbetaling werd ingeleid en staat eerstdaags terug op jouw rekening. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1 Indien je er een tijd op geplakt wil, zeker binnen de 2 weken. Groetjes, Antonella

En hoelang gaat dat duren waneer het op mijn rekening komt 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1 De annulatie is in orde. Het nodige zal nu worden gedaan voor de terugbetaling. Groetjes, Antonella

Het duurd langer om te anuleren em ijn geld te storten dsn op te zenden 

Als je het maar weet geld opdoen gaat altijd heel veel vlugger dan geld te verdienen 😊

Het duurd langer om te anuleren em ijn geld te storten dsn op te zenden 

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1 Dossier 50841986 is nog in behandeling. Er wordt momenteel het nodige gedaan voor de annulatie van het order. Groetjes, Antonella

Nog steeds niets gezien van mijn geld 

Nog steeds niets gezien van mijn geld

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1  Zodra ik in het dossier een bevestiging zie staan van de terugbetaling, zal ik je hiervan op de hoogte brengen. Groetjes, Antonella

Ok is goed ik koop de samsung s22 ultra wel bij samsung zelf en hoe lang gaat dat duren voor ik mijn geld weer heb 

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1  Het nodige zal gebeuren via dossier 50841986. Groetjes, Antonella

Awel da snap ik nu ni ze ik vraag gsm aan met een ander abonnement en ik krijg het ni eens 😞

Ok ik hoop dat ik ni te lang zal moeten wachten om mijn geld terug te hebben 

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1  Je hebt inderdaad reeds 1 gecombineerde aanbieding en voor jou ligt de grens op 1. Je kan er dus geen bijkomende nemen. Groetjes, Antonella

Ja dat zei ik toch 

Maar 1 nummer met gsm

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1 Er staan wel degelijk 3 gsm-nummers op jouw naam en klantnummer. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Martin  @Hilde 1  Voor sommige residentiële klanten ligt de grens op 3 gecombineerde aanbiedingen (mobile) en voor andere klanten op 1 gecombineerde aanbieding (mobile). Dit onderscheid wordt gemaakt volgens vooropgestelde criteria bijvoorbeeld hoe lang je al klant bent (minstens 6 maanden) en er wordt ook gekeken naar de historiek van betalingen (minstens 4 facturen op tijd betaald hebben in de laatste 6 maanden). Groetjes, Antonella

Ik heb samen met die gsm een ander tarief aangevraagd 

Ik heb maar 1 abonnement met gsm en geen 3 

Gaat dat over die betaling die is al van eergisteren geregeld dus ik snap dan ni waarom die  pre order ni doorgaat 

@AntonellaD is er ook geen beperking op 3 gsm abonnementen of of is dit enkel voor promotionele abonnementen?

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1  Groetjes, Antonella

Verzonden naar

+32493****72

Verzonden op

 

15/06/2022 12:29PM

Ik heb helemaal geen sms ontvangen van proximus ????

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1 Dat ga ik om jouw privacy te respecteren uiteraard niet openbaar posten op dit forum, maar heeft onder andere betrekking op de sms die je gisteren om 12u29 hebt ontvangen van Proximus. Groetjes, Antonella

En waarom is dat voor mij niet mogelijk ???

Reageer