Vraag

samsung s22 ultra


Ik heb vandaag een samsung s22 ultra per pre order besteld en betaald maar nog geen mail gehad klopt dat wel en waneer word dat toestel geleverd


33 reacties

PS:  forumprofiel werd aangevuld:

Hilde 1 

Is ok alles ingevult

Bron: → pre order | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1 

je vraag werd ook via een ander topic gesteld en beantwoord.

O dat was dan een foutje dus hoelang gaat het duren voor jullie die pre order zien en waneer ga ik die dan hebben 

Waneer ga ik weten waneer de gsm komt 

Ik snap iets niet he mijn account is hilde 1

Klantnr 17***** en toch krijgen jullie ook hetzelfde bericht binnen als ik iets zend op gwen 95 hoe komt dat ????

Weten julie al iets meer over mijn pre order van 15-6-2022 van een samsung 22 ultra

Hallo waneer ga ik iets weten 

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1 De bestelling en betaling werden in goede orde ontvangen. Je beschikt reeds over een gecombineerde aanbieding op 1 van de 3 gsm-nummers op jouw naam. Momenteel is het voor jou helaas niet mogelijk om een bijkomende gecombineerde aanbieding af te sluiten, mijn excuses. De bestelling zal worden geannuleerd en je gaat een terugbetaling ontvangen. Groetjes, Antonella

En waarom is dat voor mij niet mogelijk ???

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1 Dat ga ik om jouw privacy te respecteren uiteraard niet openbaar posten op dit forum, maar heeft onder andere betrekking op de sms die je gisteren om 12u29 hebt ontvangen van Proximus. Groetjes, Antonella

Ik heb helemaal geen sms ontvangen van proximus ????

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1  Groetjes, Antonella

Verzonden naar

+32493****72

Verzonden op

 

15/06/2022 12:29PM

@AntonellaD is er ook geen beperking op 3 gsm abonnementen of of is dit enkel voor promotionele abonnementen?

Gaat dat over die betaling die is al van eergisteren geregeld dus ik snap dan ni waarom die  pre order ni doorgaat 

Ik heb maar 1 abonnement met gsm en geen 3 

Ik heb samen met die gsm een ander tarief aangevraagd 

Reputatie 7
Badge +3

@Martin  @Hilde 1  Voor sommige residentiële klanten ligt de grens op 3 gecombineerde aanbiedingen (mobile) en voor andere klanten op 1 gecombineerde aanbieding (mobile). Dit onderscheid wordt gemaakt volgens vooropgestelde criteria bijvoorbeeld hoe lang je al klant bent (minstens 6 maanden) en er wordt ook gekeken naar de historiek van betalingen (minstens 4 facturen op tijd betaald hebben in de laatste 6 maanden). Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1 Er staan wel degelijk 3 gsm-nummers op jouw naam en klantnummer. Groetjes, Antonella

Ja dat zei ik toch 

Maar 1 nummer met gsm

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1  Je hebt inderdaad reeds 1 gecombineerde aanbieding en voor jou ligt de grens op 1. Je kan er dus geen bijkomende nemen. Groetjes, Antonella

Awel da snap ik nu ni ze ik vraag gsm aan met een ander abonnement en ik krijg het ni eens 😞

Ok ik hoop dat ik ni te lang zal moeten wachten om mijn geld terug te hebben 

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1  Het nodige zal gebeuren via dossier 50841986. Groetjes, Antonella

Ok is goed ik koop de samsung s22 ultra wel bij samsung zelf en hoe lang gaat dat duren voor ik mijn geld weer heb 

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde 1  Zodra ik in het dossier een bevestiging zie staan van de terugbetaling, zal ik je hiervan op de hoogte brengen. Groetjes, Antonella

Nog steeds niets gezien van mijn geld

Reageer