Vraag

S22 Ultra

  • 23 February 2022
  • 47 reacties
  • 1116 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo,

Op 12 Februari bestel ik een (via een maat die het gedaan heeft op zijne naam) S22 Ultra groen 256GB. 
Er stond toen duidelijk bij; op voorraad. 
Ik contacteerde gisteren een medewerker van jullie via de chat die tegen mij zei dat de s22 ultra al bij bpost zat. Dus ik mega happy want als die al bij bpost zit dan zou die sowieso wel de 25ste geleverd worden. 

Bestelnummer:
R4WEBSHOP013373734

Zie dan helemaal onderaan wat ik in een mail kreeg dernet, wtf.
Dit kan echt niet zoiets en het toppunt is dat ik net op jullie site ga gaan kijken beste proximus en wat staat daar? Ja ze, bij de S22 Ultra groen 256GB; IN VOORRAAD staat er nog steeds. 
En dan krijg ik hier nu kort geleden een email met deze onderstaande uitleg? 
Kan u zeggen dat ik voor de moment mega kwaad ben, zit hier zo gefrustreerd als iets want ik zit sinds maandag al zonder smartphone en ik kan geen weken meer wachten om een nieuwe, ik zit al op de toppen van mijn tenen want zonder smartphone is lastig. Als dit klopt dan is dit pure leugens en oplichterij. Ik hoop voor jullie dat dit echt niet klopt ze of ik word gek. 
Kan echt niet zoiets. En dat is niet het enige, op deze manier ga ik ook nog eens de earbuds mislopen waar ik recht op heb lol. Stuur dan direct ene op vrijdag met een andere kleur (wit of rood). 

Je had onlangs een smartphone (met abonnement) besteld via onze website, waarvoor dank!

Dit toestel is helaas momenteel niet beschikbaar.

We houden je op de hoogte via e-mail zodra het toestel opnieuw beschikbaar is en doen er alles aan om het dan zo snel mogelijk bij jou thuis te leveren.

Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak en danken je voor je vertrouwen.


47 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik heb gisterenavond net hetzelfde gezien. Ik had gehoopt dat de gsm vandaag ging komen maar nog altijd niet onderweg. Dat inpakken kan lang duren seg 🤣 soit, het wachten wordt snel beloond hoop ik ...

Inderdaad, is wel raar want normaal zou alles al moeten klaar liggen, enige ze moeten doen is dachtk dan inscannen en aan bpost geven en daarmee is de kous af. Ik hou het in de gaten haha. Hopen dat we die toch in de loop dan van dees week gaan hebben. Want ik heb nog nooit zo hard naar een phone uitgekeken. 

Je moet eerst een bericht van Bpost krijgen dat het aan hen overgemaakt werd om het pakje te bezorgen.

Reputatie 2
Badge

De verzending is bijna in orde, oef zeg. 

;). 

 

Het is bij bpost aangekomen bij mij. Dus levering morgen ofwel maandag 👍

Reputatie 2
Badge

Het is bij bpost aangekomen bij mij. Dus levering morgen ofwel maandag 👍

Ik heb een vaste datum gekregen nu, maandag tussen 8 en 17u, kga maken datk thuis ben, alle deuren staan open dan haha. Zodatk snel naar de deur kan vliegen om te ontvangen.
Heb het al voor gehad dat ik ietsje later kon aanzetten en die was weg, die had er nog geen minuut gestaan haha. Kzeg da laatk nimmer gebeuren ;). Dat die zaterdag en zondag maar snel vooruit vliegen nu. 

 

Pas maar op dat Bp geen lege doos aflevert :wink::relaxed:

Reputatie 7
Badge +3

Hierbij de laatste communicatie dat wij hierover intern mochten ontvangen. Groetjes, Antonella

De vooruitzichten voor de levering van de Samsung S22 blijven de komende weken gecompliceerd. Wij hebben alle communicatie over deze modellen tot nader order opgeschort.

Sommige van de preorder klanten zullen nog op de levering moeten wachten. Zolang er geen voorraad is, zullen zij de e-mail eenmaal per week blijven ontvangen met de mededeling dat de levering is uitgesteld. Om deze klanten echter te laten profiteren van het omruilingslaanbod en de buds, blijft het Samsung-platform tot 18/4 voor hen open om hun aanvraag in te dienen.

Reputatie 2
Badge

Geleverd vandaag.

Hierbij de laatste communicatie dat wij hierover intern mochten ontvangen. Groetjes, Antonella

De vooruitzichten voor de levering van de Samsung S22 blijven de komende weken gecompliceerd. Wij hebben alle communicatie over deze modellen tot nader order opgeschort.

Sommige van de preorder klanten zullen nog op de levering moeten wachten. Zolang er geen voorraad is, zullen zij de e-mail eenmaal per week blijven ontvangen met de mededeling dat de levering is uitgesteld. Om deze klanten echter te laten profiteren van het omruilingslaanbod en de buds, blijft het Samsung-platform tot 18/4 voor hen open om hun aanvraag in te dienen.

 

Het is een schande hoe Proximus hiermee om gaat. Dat ze afhankelijk zijn van de leveringen van Samsung kan ik goed begrijpen, maar dat ze het volgende doen is ronduit schandalig:

  • Een toestel verkopen als zijnde op voorraad, weliswaar in pre-order, dat helemaal niet op voorraad is. 
  • De toestellen die geleverd worden, worden dan nog ad random verdeeld ook. Er zijn er die later een exact hetzelfde toestel besteld hebben en het al geleverd hebben gekregen. 
  • Helemaal geen deftige communicatie, alleen de melding dat het toestel er nog niet is. 

Hier mag testaankoop wel eens een dossiertje over opmaken. Als ik eind deze week geen bevestiging heb van de levering dan annuleer ik de boel. 

 

Vandaag uiteindelijk toch geleverd. 

Ik ben 1 van de zovele die niet te spreken is van de slechte service van zowel Proximus als Samsung.

 

Mijn bestelling komt maar niet toe

  1. De GSM stond op voorraad tijdens pre-order. Nochtans is er een stockbreuk. Fout van Proximus die meer toestellen dan voorzien heeft verkocht. Een grove fout.
  2. Omdat de levering na 10 maart gebeurt, zegt Samsung Helpdesk BE dat we niet meer in aanmerking komen voor de earbuds en extra 150 euro overname. Omdat de leverdatum en niet de pre-order datum telt.
  3. Refund en/of annulering is niet mogelijk omdat 14 kalenderdagen sinds de order voorbij zijn. 
  4. Ondertussen geinformeerd bij Samsung NL, dat groter is dan BE, en daar ontvangen ze wekelijks 6 (ZES) toestellen per kleur en per model (buiten de normale zwarte). En daarmee moeten ze het stellen. En ze zien niet op korte termijn verbeteringen.
  5. Geschatte levertijd volgens Samsung NL momentel nu nog meer dan 10 (TIEN) weken...Dus ik vrees dat het bij Samsung BE nog erger zal zijn omdat we letterlijk onderaan de lijst staan (dixit helpdeskmedewerker in NL over Samsung BE)
  6. Levertijden in andere landen: Frankrijk (Bouyges) = 4 dagen, Nederland (KPN) = 1 week (en dus in tegenspraak met hun eigen webshop bij Samsung NL), Engeland (O2) = 2 dagen. Verschillende modellen en kleuren gewoon in stock.

Wat loopt er fout? En kom niet af met chiptekort, want in onze buurlanden gaat het sneller, de leveringen…

En ik kan zeker niet akkoord gaan met het niet meer in aanmerking kunnen komen voor de acties. Zeker omdat het te wijten is aan fouten bij de leveranciers zelfs

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @svermoere  zoals vermeld in de e-mail, zal Proximus je verwittigen zodra de voorraad beschikbaar is en de verzending kan gebeuren. Wij zijn afhankelijk van leveringen van Samsung en kunnen ons op dit moment niet vastleggen op een datum. Dit is een algemeen bevoorradingsprobleem voor alle exploitanten en partners. Zolang er geen voorraad is, zullen de betrokken klanten eenmaal per week een e-mail blijven ontvangen met de mededeling dat de levering is uitgesteld. Om deze klanten echter te laten profiteren van het omruilingslaanbod en de buds, blijft het Samsung-platform voorlopig tot 18/4 voor hen open om hun aanvraag in te dienen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi

Nog steeds geen s22 ... Manman... Al 17dagen Aant wachten.. dit vind ik er toch een beetje over! 

Ik vraag mij ook af wat er aan de hand is bij mij is die 2x geanuleert mij bestelling ik heb de straks nog gebeld hoe het zit ik vind raar dat mijn bestelling al 2x geanuleert is wat gaat er fout wel de s22 plus besteld due ik normaal op 26 feb moest hebben ik vraag mij af waneer dit op gelost is want ik zit nu al een maand zonder gsm om te zeggen ik heb die van mijn zoontje maar genomen

want ik had met een ander afdeling gekregen die belde mij op dat ik een papier moest in vullen van bpost heb ik 3x moeten terug stuuren en ik krijg een mail terug dat ik een refrensnummer moest in vullen maar op dat blad staat het nummer op

Terug mail gestuurt en geen reaktie meer gehad

Jongens lost dit op proximus

Reputatie 7
Badge +3

@Berben Sven   Dag Sven;

 

Nog steeds geen s22 ... Manman... Al 17dagen Aant wachten.. dit vind ik er toch een beetje over! 

Heb ook nog steeds NIKS Ontvangen……… echt heel triest weet niet hoe of wanneer ik deze eindelijk zal hebben.

Wanneer word mijn toestel verzonden? ik wacht nu echt al heel lang zonder enige informatie of mails van vertraging. 

Reputatie 7
Badge +3

@Studiobree 

excuses, er zijn inderdaad leveringsproblemen bij Samsung, en dat geldt voor alle plaatsen waar ze leveren

kan je in je forum profiel je gegevens aanvullen? 

klantennr? ordernummer? gsm nr?  Dan kijken we voor meer info

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@KevinPhone 

excuses voor het wachten

we willen zoeken voor meer info voor jou

Kan je in je profiel je gegevens invullen aub?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

groeten

Tina

Idem,

Pre-order op 16/02 nog steeds niets,wel regelmatig mailtjes .

Reputatie 7
Badge +3

@jurgen76 

het feit dat je regelmatig mails van proximus krijgt wil zeggen dat je in het systeem van bestelling bent opgenomen en men rekening houdt met de nieuwe leveringen en jouw bestelling.

zo gauw je melding krijgt van mogelijke levering, kunnen we mee opvolgen

Nu krijgen we helaas ook niet meer info.

We duimen dat Samsung eindelijk eens een grote levering kan doen!

Groeten

tina

ps: je forum profiel kan je ondertussen al aanvullen? bedankt

 

'Hopen dat samsung eindelijk een grote levering kan doen' .... zo goed als overal is hij weer verkrijgbaar... dus zal wel nie aan hun liggen, vanaf als die gsm is afbetaald stap ik over op wat anders want tis altijd wel iets met die proximus!!

Reageer