@ronvanmaris
De gegevens zijn verwijderd.
Je hebt het retourlabel ontvangen?
Geert
PX moderatoren kunnen de nodige privé gegevens verwijderen als ze hier de draad opnemen.
Gelieve mij van het forum te verwijderen aub.
Ter info: het blijkbaar in orde ivm de retourlabels.
Vraag van deze voormiddag ondertussen opgelost. Kreeg nu (na één week) label en instructies opgestuurd.
Toch bedankt.
R.Van Maris
NB: @ronvanmaris het is wel zo dat je hier privé gegevens (zoals klantNr. & mail adres) ten grabbel stelt voor iedereen, want dit is een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen.
Beter van dit in je forum Profiel te zetten:
In je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) kan je (privé) klantgegevens zetten.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Reeds 3 x tel. de klantendienst opgebeld: ik heb geen retourlabel (barcode) gekregen - noch in mijn bevestiging - na ontvangst van een nieuwe tv-box V7 om mijn oude decoder V5C terug te sturen. Postpunt aanvaardt geen terugzending zonder label/barcode. Kan U mij aub. via **** het label opsturen ? Klantnummer : *******
Met vriendelijke groeten,
R.Van Maris