Vraag

retourlabel ontbreekt

  • 10 January 2023
  • 5 reacties
  • 210 Bekeken

Beste,

Na het vaststellen met uw diensten dat mijn TV BOX defect was werd mij een nieuwe opgestuurd. Na vijf dagen was die nog niet toegekomen en werd mij een tweede opgestuurd. Ondertussen kwam de eerste aan en stuurde ik de defecte box terug met het retourlabel. Nu ontving ik de tweede (overbodig ondertussen) die ik wil terugsturen maar daar is geen retourlabel bij. Ik heb  gisteravond ( 9 jan)een chat gedaan met de medewerker van de Assistant chat en die beloofde mij een retourlabel te sturen maar tot nu niets ontvangen ! In de spam mail is ook niets te vinden. Hoe op te lossen ?

Dank voor een antwoordje.


5 reacties

Reeds 3 x tel. de klantendienst opgebeld:  ik heb geen retourlabel (barcode) gekregen - noch in mijn bevestiging -  na ontvangst van een nieuwe tv-box V7 om mijn oude decoder V5C terug te sturen.  Postpunt aanvaardt geen terugzending zonder label/barcode.  Kan U mij aub.  via **** het label opsturen ?  Klantnummer : *******

Met vriendelijke groeten,

R.Van Maris

Ter info: het blijkbaar in orde ivm de retourlabels.

  • ronvanmaris  |   1 uur geleden 
    → nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/defecte-tv-box-terugsturen-57408?postid=736601#post736601

Vraag van deze voormiddag ondertussen opgelost.  Kreeg nu (na één week) label en instructies opgestuurd.

Toch bedankt.

R.Van Maris

NB: @ronvanmaris  het is wel zo dat je hier privé gegevens (zoals klantNr. & mail adres) ten grabbel stelt voor iedereen, want dit is een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen.
Beter van dit in je forum Profiel te zetten:
In je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) kan je (privé) klantgegevens zetten.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

Gelieve mij van het forum te verwijderen aub.

PX moderatoren kunnen de nodige privé gegevens verwijderen als ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@ronvanmaris 

De gegevens zijn verwijderd.

Je hebt het retourlabel ontvangen?

 

Geert

Reageer