Beantwoord

Retour oude decoder

  • 8 March 2019
  • 3 reacties
  • 696 Bekeken

Net zoals Ralph, heb mijn oude decoder, volgens de procedure van proximus per Bpost terug gezonden op 22/02, heb een bewijs van verzending van Bpost en een e-tracking bevestiging van aflevering op 25/02, door Bpost. Op 02/03 eerste sms ontvangen van proximus al zou de decoder niet toegekomen zijn. Onmiddelijk per mail alle detail en bijlagen aan proximus doorgezonden. Vandaag tweede sms ontvangen van proximus met melding dat zij nog steeds geen decoder ontvangen hebben en verwittiging dat er 149€ zou verrekend worden op 14/03. Uiteraard ben ik hiermee niet akkoord en zal dit ook niet betalen.
Marc
icon

Beste antwoord door tina.b 12 March 2019, 10:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Marc F,


Kan u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.


klik hier

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

decoder staat nu ingeboekt als teruggebracht, dus het is ondertussen in orde !

Excuses voor de verwarring.

Groeten,

Tina
Dag Tina.b,

Vriendelijk bedankt voor deze bevestiging.

Groeten
Marc

Reageer