Beantwoord

Retour label B-Box

• 10 January 2022
  • 8 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

Graag opnieuw een mail sturen met het af te drukken retourlabel aub.
Het gaat over bestelling R000000110000KWAPB.
Heb al in spam/ongewenste mails gekeken, maar buiten de barcode in de opvolging van MyProximus en bevestigingsmail van afspraak/wijziging heb ik geen retour ticket gekregen.

Alvast dank,
Tom 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 24 January 2022, 10:32

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag Tom, deze labels volgen automatisch na activatie van de nieuwe apparatuur. Groetjes, Heidi

Reputatie 1

Beste,

Ondertussen is de technieker geweest, en is de nieuwe apparatuur geactiveerd, maar nog steeds geen retourlabel ontvangen.

Ook via MyProximus kan ik er geen vinden.

De opvolgingssectie van bestellingen is al dagen niet bereikbaar. Noch via desktop, noch via tablet/smartphone…

proximus forummedewerker kan de retourlabels maandag via mail ook opsturen.

je kan het mailadres in je → ForumProfiel zetten indien dit nog niet gebeurd is 

in een  met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
of In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten of aangeven op welk mailadres je die wilt ontvangen. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  

Reputatie 7
Badge +3

@Tom Venken  Ik heb je net een mailtje gestuurd met het label in bijlage. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Beste Antonella,

Dank u, Mailtje + bijlage goed ontvangen.

grts

Beste, ik heb al meeredere malen gebeld voor een nieuw retour label te ontvangen. Men zegt steeds ik een mail ga ontvangen, de bevestigings mail heb ik niet dus kan ik hem niet afprinten. Kan iemand me helpen? We trisitg men steeds zegt we gaan jou een mail versturen, tijd verloren aan telefoon!

Deze retourlabel vind je ook niet terug in Myproximus onder bestellingen ?

Reputatie 7
Badge +3

@Jona287 Ik heb je een mailtje gestuurd met in bijlage het label. Groetjes, Antonella

Reageer