Vraag

R4WEBSHOP005458851

  • 5 September 2019
  • 11 reacties
  • 253 Bekeken

Samen op 1 september een samsung galaxi A70 besteld. Die van mijn vrouw netjes aangekomen op de dag dat er beloofd was te leveren. De tweede blijft achterwege met enkel een sms dat ze niet kunnen volgens wegens het grote succes.
Persoonlijk heb ik als klant geen boodschap dat het een groot succes is en vind ik dat jullie er op voorzien zouden moeten zijn.
Ik hoop nu eens wel snel reactie te krijgen en niet van het kastje naar de muur worden gestuurd. Wil een antwoord gaan hebben wanneer ik de gsm mag ontvangen.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag greetje_Heidi,
Mijn excuses voor de vertraging. Dossier 42894756 is hiervoor in behandeling. Het tweede toestel wordt zo spoedig mogelijk verstuurd.
Groetjes,
Antonella
Dank je voor je reactie. Dan wachten we verder af en inderdaad hopelijk dan snel de levering.
Exact 1 week geleden zou het geleverd worden. Nog steeds niets mogen ontvangen. Al een geluk dat ik met de laptop nog kan vokgen hoe het zit want bellen gaat moeilijer zonder gsm. Wel handig wetende dat je een week geleden normaal een nieuwe zou hebben aangekregen. Ik hoop 1 ding dat er ondertussen niets gebeurt met mijn 9 maand oude kindje of iets misloopt met de zwangerschap en zo mijn vrouw daardoor niet kan bereiken omdat jullie de moeite niet doen om mijn toestel op te sturen.
Reputatie 7
Badge +4
We hebben de dossierbeheerder gevraagd om je spoedig te contacteren.
Alvast de excuses voor het wachten.
Groeten Koen
Op welk nr gaat dat zijn?
Reputatie 7
Badge +3
In het dossier staat het nummer 0474xxxx38 .Groetjes,Joel
Gelieve de nr te bellen waar deze is voor aangevraagd. En gelieve de nr hierboven of te schermen.
10 dagen na normale levering nog geen stap verder. Al 2 dagen op telefoon aan het wachten maar nog steeds niets. Voorlopig een gsm in bruikleen voor de telefoon maar die blijft stil. Wel het lef hebben om een mail te sturen van reclame waar het op neer komt dat het tijd is voor mijn eerste smartphone. Ware het niet dat ik deze besteld heb om 1 september maar dat er alleen maar van proximus uit bla bla kan gedaan worden maar gene boem boem. Ben wel eens benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Mag dan met een koppelverkoop zijn maar heb de 9 euro wel netjes betaald en is sinds 1 september in jullie bezit. Op het einde van de maand moet ik ook opnieuw mijn proximus factuur betalen die vanaf ik klant ben en dat is al vele jaren, steeds netjes op tijd is betaald. Dus verwachte ik de vaan levering van jullie net hetzelfde. Maar blijkbaar is het 1 richtingsverkeer. Hopelijk willen jullie er snel iets aan doen ons vertrouwen in jullie terug te herstellen en snel de bestelde gsm op te sturen.
Reputatie 7
Badge +3
Dag greetje_Heidi,
Mijn oprechte excuses voor de vertraging.
Ik zie dat de levering van het toestel gepland staat voor morgen (13/09).
Groetjes,
Antonella
Heb hem ook zeer goed ontvangen . Maar hoop het geld van deze bestelling terug te krijgen. Een lieve medewerker daar ik gisteren mee gebeld heeft heeft voor mij een nieuwe bestelling in orde gemaakt en heb daar ook voor moeten betalen. Dus 3x betaald voor 2 gsm toestellen. Ik hoop dat de terug betaling in orde zal geraken. Maar ben de vrouw van gisteren zeer dankbaar.
Reputatie 7
Badge +3
Dag greetje_Heidi,
Ik heb deze informatie doorgegeven aan de dossierbeheerder.
Groetjes,
Antonella

Reageer