Vraag

Proximus zget abonnement op zonder opzegging, na bezoek monteur/technieker

  • 11 November 2022
  • 7 reacties
  • 69 Bekeken

Goedendag,

Gisteren is de monteur langs geweest om onze verhuizing af te ronden. In de middag werkte het internet en onze twee mobiele telefoons ook gewoon.

In de avond wilde ik de Google installeren om TV te kijken en het internet was down. Ik ben in MyProximus gaan kijken of er iets bijzonders stond. 
 

Tot mijn verbazing zag ik dat onze bestelling bezig was, ik was benieuwd wat dat dan was. Staat er dat ik mijn spullen op/voor 4 december op moet sturen. Er zat ook een label bij. (Bestelnummer: R4BULKORD002895261).

Alleen heb ik onze abonnementen niet opgezegd en wil helemaal geen pay to go. De eerste vraag is dan, wie dan wel? De tweede en belangrijkste; hoe gaan jullie dit vandaag nog oplossen. Het is een zakelijke aansluiting en kunnen niet zonder internet en telefonie. 

Ik wil graag bij Proximus blijven, maar als dit niet spoedig wordt opgelost stap ik over naar een andere aanbieder. Ik hoop oprecht dat het snel opgelost en gecompenseerd wordt. 
 


7 reacties

 

 

FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan wel.

  • Klantendienst residentieel: 0800 22 800
  • Klantendienst zelfstandigen & KMO: 0800 22 500
  • Klantendienst grote bedrijven: 0800 22 200

Dank voor je reactie. Dat houdt in dat wij minstens tot maandag onbereikbaar zijn. Klopt het dat dit geen uniek geval is?

 

Je kan ook bellen eventueel op één van de bovenstaande nummers , op deze die toepasselijk is voor uw geval. Als je bedoelt met zakelijke aansluiting dat je zelfstandig / KMO bent, zou je normaal een contactpersoon kunnen hebben die je kan contacteren, nee?

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat enkel Proximus medewerkers u zullen kunnen helpen dienaangaande cfr info Martin hierboven

Vermits het een verhuis van locatie A naar locatie B betreft, vermoed ik dat u hierboven gevraagd wordt bv. de Bbox3(v+) van locatie A terug te sturen (om een facturatie ervan te vermijden)

Indien de Proximus apparatuur op locatie A op locatie B eventueel hergebruikt werd, dient één en ander door een Proximus medewerker te worden rechtgezet (eventueel na contact met de betrokken technieker)

Mogelijks is ook bv. omwille van de verhuis uw internet login X (fa...@proximus) & paswoord eventueel gewijzigd 

 

Dank. Ze hebben niet alleen internet verwijderd, maar ook de GSM nummers omgezet naar PP.

Reageer