Beantwoord

proximus doen hun werk niet goed !


Reputatie 2
Badge

Hallo maandag 27/02/2023 heeft jullie technieker fiber aangesloten hier bij ons thuis alles goed verlopen buiten dat mijn oprit en een stuk van het voetpad nog open ligt hij ging de volgende dag 28/02/2023 terug komen om alles dicht te doen maar heb nog niemand gezien hoe komt dit? De technieker noemde Jeroen  Er staan ook nog verkeers borden en rode plastic omheining voor mijn briefen bus van jullie.Mvg Benedict 

icon

Beste antwoord door Martin 4 March 2023, 14:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

je kan hiervoor ook contact opnemen met Proximus dienst werven : algemeen nr: werven 080014551
en 080014552 het nummer voor interne dienst werven (NL) 
of via helpdesk.werven.vla@proximus.com

PS: Proximus medewerkers komen hier niet langs tijdens het weekend wel helpdesk is bereikbaar 080022800

Reputatie 2
Badge

Heb ik al gedaan er werd mij aan de telefoon gezegd dat ik mij geen zorgen hoeft te maken en dat de herstellingen binnen 10 werkdagen na installatie zouden gebeuren en ze heeft een ticket aan gemaakt maar geloof er niet veel van voel mij voor de gek gehouden. Heb ook nog een mail gestuurd naar hun en als antwoord dat ze de mail door gestuurd hebben naar de verantwoordelijke van het gebied en dat die persoon zo vlug mogelijk contact zal opnemen met mij Mja waarom geloof ik hier niks van? Of moet ik een privé onderaannemer vragen en de rekening naar Proximus sturen? Wil gewoon dat het in orde komt aub 

@Necroslave84 
TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag hier terug langskomen, om dit verder even te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 2
Badge

Ik heb alle info toegevoegd ik hoop dat het in orde komt want ben er echt niet gerust in ben pas klant bij Proximus van maandag 27/02/2023 Mvg.

Reputatie 2
Badge

Ik wacht op een antwoord?? 

Reputatie 7
Badge +5

@Necroslave84 Zoals Martin al heeft meegegeven zijn wij in het weekend niet actief op het forum. Indien het niet mogelijk was voor onze collega’s om alles op het moment van installatie terug dicht te doen zal dit inderdaad binnen de 10 werkdagen in orde worden gebracht. 

Reputatie 2
Badge

Ik hoop het want ik maak mij hier zorgen om. Want tussen 23u en 5u is hier de straat verlichting uit zou niet willen dat er iemand over die Putten valt Mvg Benedict

Reputatie 2
Badge

Na 15 dagen ligt mijn oprit en een stukje van het voetpad nog steeds open ze gingen het door geven aan de aannemer,  yeah right kunnen jullie nu aub eens iemand sturen om alles, te,herstellen of willen jullie niet dit kan toch niet of moeten ere,eerst,iemand er over vallen voor er,iets,zal.gebeuren? Mvg Benedict 

Reputatie 6
Badge +2

Beetje geduld hé

Proximus doet dagelijks honderden nieuwe Fiberaansluitingen, en alles is perfect geregeld.

Er komt altijd een aparte ploeg om de herstellingen te doen die niet onmiddellijk uitgevoerd konden worden. Ze komen heus wel, maak je geen zorgen.

Verkeersborden en beveiliging van het opengebroken voetpad blijven intussen staan tot de definitieve herstelling uitgevoerd is.

Reputatie 2
Badge

Ok sorry ik heb geen geduld kan er niks aan doen haha 😀

Reputatie 2
Badge

Hier bij een foto van me.oprit wanneer ga dit eindelijk eens herteld worden pff

weten ze het ook niet als je belt naar dienst werven (zie mijn eerste bericht) of er een datum vastligt?

Reputatie 2
Badge

Goed nieuws de aannemer is hier net toegekomen om alles dicht te doen eindelijk !😀bedankt voor jullie hulp ! deze topic mag gesloten worden Mvg.