Vraag

Proximus Business chat

  • 27 November 2020
  • 7 reacties
  • 171 Bekeken

Ik heb Proximus gecontacteerd via de Facebook chat gewoon om dit te bereiken :

Ik heb een afspraak op 3/12 (ref xxxxxxxxxx). Ik probeer jullie te bereiken via email/MyProximus/forum/... (om aan de telefoon te hangen heb ik geen tijd) om te melden dat ik geen hele dag aanwezig kan zijn op dat adres, gezien dit een magazijn is. Ik zou graag een bepaald uur weten of 30 minuten op voorhand verwittigd worden zodat ik er naartoe kan gaan op dat moment.

…...

Dan stuur ik deze chat even door naar onze klantendienst. Die zal het verder met je bekijken. Fijne dag nog.

Door jou verzonden: Vandaag om 09:53

Bedankt

 

Krijg ik deze namiddag deze chat hieronder.

Waarom zou ik al deze gegevens moeten geven voor deze simplele vraag ?

En als dit een check is omdat iemand mijn gegevens zou kunnen gestolen hebben, waarom zou die dan deze gegevens niet kunnen geven ?

En waarom zou iemand die iets kwaad wil doen met mijn gegevens met zo een simpele vraag komen ?????

 

 

13:47

Verzonden door: Vandaag om 13:47

Hallo, ter verificatie heb ik even de volgende gegevens nodig: Naam + voornaam Adres geboortedatum Klant of lijnnummer 4 laatste cijfers van je rekeningnummer

Door jou verzonden: Vandaag om 14:00

Mijn klantnummer kan ik geven. De informatie staat daarin : xxxxxxxxxx

Verzonden door: Vandaag om 14:00

Ik heb een volledige verificatie nodig voor een kijkje te kunnen nemen.

Door jou verzonden: Vandaag om 14:09

Ik geef zulke info niet door via internet

Verzonden door: Vandaag om 14:10

Dit is voor je eigen veilligheid , als je dit niet bezorgt kan ik je helaas niet verder helpen

Door jou verzonden: Vandaag om 14:11

Ok, dan stap ik wel over naar Telenet

Verzonden door: Vandaag om 14:13

Mn excuses voor het ongemak. Dit is bij telenet ook zo hoor. Dit is verplicht van de overheid uit omdat er heel wat fraude gebeurt gedurende corona maatregelen

Door jou verzonden: Vandaag om 14:13

Ik wil alleen informatie over het juiste uur van een interventie. Ik heb zelfs het nummer van de bestelling door gegeven. Wie zou ik anders zijn ....

Verzonden door: Vandaag om 14:13

Dus voor je eigen veilligheid anders kan iedereen die je klantnummer of jouw gegevens bezit bestelling plaatsen etc.

Verzonden door Proximus Business: Vandaag om 14:13

Ik heb deze gegevens nodig voor toegang tot jouw dossier

Door jou verzonden: Vandaag om 14:14

Die bestelling is al geplaatst. Gaat over het uur van de interventie dat is alles

Verzonden door: Vandaag om 14:14

Hiervoor dien ik een verificatie te hebben

Door jou verzonden: Vandaag om 14:15

Laat maar. Ze zullen voor de deur staan

Verzonden door: Vandaag om 14:18

Mn excuses voor het ongemak

Verzonden door Proximus Business: Vandaag om 14:18

Dan wens ik je nog een prettige dag toe namens mezelf en proximus


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_0109 Fijn om te horen dat alles voor u tot een goed einde is gekomen.:ok_hand::thumbsup: Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_0109 Ik heb dit doorgegeven aan de bevoegde dienst via ticket nummer IM11025233 zodat de technieker een half uur op voorhand belt op jouw gsm-nummer. Groetjes, Antonella

Antonella,

Bedankt voor het antwoord.

Laat de technieker zeker bellen op 0475/****** want dat is mijn GSM, dus niet op die van mijn vrouw.

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_0109 Werd zo doorgegeven. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_0109 De technieker belt altijd minstens een half uur op voorhand naar de klant om verder af te spreken.Groetjes,Joel

Joel,

 

Bedankt voor het berichtje.

Vorige week al een halve dag ter plaatse moetne blijven en geen telefoon gehad een half uur op voorhand.

Bovendien heb ik ook al (ook vorige week al) ook gemeld dat het telefoonnummer dat ze in de bestelling hebben staan dat van mijn vrouw is (snap niet waarom ze dat hebben genomen) en dus als ze bellen komt dat niet aan want die is niet bereikbaar overdag …..

Spijtig dat je , om iets eenvoudig te bereiken, via dit forum moet gaan.

Voor niet dringende zaken zou een simpele email of contact formulier met de nodige gegevens moeten volstaan om lmeine wijzigingen aan te brengen.

Maar ik ben van het principe dat als het goed is dit ook gezegd mag worden.
Ik werd gisteren (dus de dag voor de interventie) door de technieker (op het juiste telefoonnummer) gecontacteerd om te zien of dit nu het juiste nummer was. Deze ochtend werd ik perfect op voorhand verwittigd van hun aankomst.

De werken werden vlot gedaan en de 2 techniekers waren zeer behulpzaam/vriendelijk.

Dus na alle frustratie (die makkelijk kan vermeden worden door degelijke communicatiemogelijkheden te voorzien) is toch alle sin orde gekomen.

Bedankt.

Reageer