Vraag

Proximus beschikbaarheid

  • 16 December 2020
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

Badge

Ik was reeds ettelijke jaren klant bij Proximus en ik was best tevreden. Ik ging enkel weg omdat men  mij gedurende 4 maanden allerlei verkeerde dingen aanrekende en mijn facturatie niet op orde kreeg. Ik had enkel gevraagd om de telefonie uit mijn pakket te halen. Ineens waren er dubbele aanrekeningen…. En dingen dat in het pakket zaten werden nog eens apart aangerekend (Pv Pickx)  Ook de korting werd niet meer toegepast etc. Waardoor Telenet zelfs goedkoper was. De enige oplossing bestond erin om te vertrekken en later terug te komen. Ik besloot dus om terug te keren. Nu krijg ik te horen dat er helemaal geen aansluiting is op mijn adres? Echter de oude installatie ligt er nog en de buren hebben het ook. (Heb ik zelf voor gezorgd)  Ik ging dus langs in een filiaal en daar vertelden ze me zelfs dat er GEEN aansluiting is in de straat. Nooit geweest. Of je ze nu vertelt dat de oude er nog ligt en dat je reeds VDSL had, dat doet er  niet toe. Geen Proximus in je straat. Echter als ik de beschikbaarheid opvraag via de website zou ik  zelfs 3 TV´s in Full HD kunnen aansluiten. Ik contacteerde daarop een kennis/installateur van Proximus en deze bevestigde mij opnieuw de beschikbaarheid in mijn straat. Ik ben benieuwd wat het zal worden en tegen wanneer. Ik heb een aanvraag ingediend voor een integrale overdracht van alle GSM abonnementen, TV packs internet etc.. Dus meer dan ik vroeger bij Proximus had. Het liefst had ik een zo snel mogelijke her activatie van mijn bestaande aansluiting, want volgens mij is alles nog gekoppeld.  Hopend op meer duidelijkheid en een definitief antwoord. (Het zou straf zijn dat ik de buren en kennissen aan Proximus help en er zelf geen krijg.)
 


2 reacties

Ik ben niet van Proximus zelf, maar de enigste reden dat ik zou kunnen bedenken is dat hun VDSL lijnkaarten allemaal zouden bezet zijn ?

Maar wacht gewoon af tot iemand van het proximus forumteam hier de draad opneemt en de nodige achterliggende bevoegde diensten kan raadplegen om zo te weten te komen wat de werkelijke situatie is, zal pas voor morgen zijn want de achterliggende diensten moeten ook kunnen geraadpleegd worden.

Badge

Ok bedankt. Ik denk dat ze dan beter snel de kast aanpassen, want ze zijn hier nieuwe appartementen aan het bouwen. Ik wil zeker nog van die promo kunnen genieten. Ik wil de TV zelfs al betalen en dan gewoon wachten op de effectieve aansluiting. 

Reageer