Beantwoord

Promotieprijzen niet zichtbaar op bevestiging bestelling ?

  • 31 March 2018
  • 1 reactie
  • 164 Bekeken

Wij zijn Telenet-klant en vorige week hebben we Proximus Tuttimus besteld owv de actie in Limburg
Een jaar lang zouden we dan Tuttimus aan 64€/maand hebben en daarna aan 84€/maand (zonder vast toestel dan, want dat zeg ik na een jaar op)

In de bevestigingsmail met onze bestelling staan echter alleen de "oorspronkelijke" tarieven
Ik wil graag een schriftelijke bevestiging van de PROMOTIETARIEVEN om te vermijden dat achteraf discussies ontstaan. Je leest namelijk niks anders tegenwoordig dan dat er veel foute facturaties gebeuren door Proximus.... en daar heb ik echt geen zin in !!!

Heb al telefonisch hierachter gevraagd, maar ik krijg dan gewoon de standaard mailbevestiging met opnieuw de oorspronkelijke tarieven
Via chat geprobeerd : idem dito
@ Proximus : wie gaat mij hiermee helpen aub ???
Ik wil niet dat hier iets geinstalleerd wordt, zonder dat ik op papier die prijzen heb staan.
Wil geen gezever, gewoon correct en eerlijk zoals het hoort aub
Klantnr 620959018
icon

Beste antwoord door FreyaVR 3 April 2018, 14:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste David, helaas is dit de enige bevestiging die we je kunnen bezorgen. Op onze brieven wordt namelijk uitdrukkelijk vermeld dat deze geen rekening houden met promoties en dergelijke. Hier worden geen aparte bevestigingsbrieven voor gemaakt. Ik kan je echter bevestigen via deze kanaal dat je wel degelijk van de promo geniet. Gezien je in Limburg woont. Groetjes Freya

Reageer