Vraag

Promo tv en internet 2de verblijf

  • 11 November 2020
  • 3 reacties
  • 1084 Bekeken

Ik was - wegens een onzettende trage verbinding op mijn 2de adres - al geruime tijd aan het overwegen om over te schakelen op een 4G modem, toen ik , na veel opzoekingen, ontdekte dat er voor mij blijkbaar een VDSL2 mogelijkheid beschikbaar was. Na contactname met Proximus, komt er nu volgende week een technieker langs om de bbox2 over te schakelen (?). 
Eerste opmerking terzake: waarom ik dit na 2 jaar zelf heb moeten ontdekken, ipv deze omschakeling gratis en direct aan te bieden, is mij een raadsel. Soit…
Ik kijk nu nog altijd TV Vlaanderen, maar zodra ik een snellere verbinding heb, is het de bedoeling om dit abo op te zeggen en TV te kijken in mijn buitenverblijf via Pickx.  (Google Chrome Cast).
Thuis heb ik immers een All in pakket.
Ik spaar de kost van het TV Vlaanderen abo uit en beschik hopelijk over een stabielere verbinding (met TV Vlaanderenn is er altijd wel iets).
Ik vrees echter dat groter gebruik van internet mijn Internet Start pakket van 100 gb in het buitenverblijf zal overschrijden.
Ik kan dit pakket natuurlijk upgraden, maar merk nu dat er een promo loopt voor 2de verblijvers TV én internet.
Het is mij echter niet duidelijk of ik daarvoor in aanmerking kom en of deze promo een blijver of een lokker is.
En mocht ik besluiten om toe te happen, moet de technieker - die nu volgende week dinsdag op mijn tweede verblijf langskomt - nogmaals terug moet komen of kan alles vanuit de centrale geregeld worden?
 


3 reacties

FYI: Alleen iemand van proximus zelf kan daar duidelijkheid over brengen en zij komen pas morgen terug langs.

Reputatie 7
Badge +4

Cfr bericht Martin reactie Proximus afwachten maar indien u aan onderstaande voldoet zie ik niet in hoe het u zou kunnen geweigerd worden

https://www.proximus.be/nl/id_cr_second_residence/particulieren/packs/packs/internet-tv/tweede-verblijf.html

Promotie geldig van 01/07/2020 tot en met 31/01/2021 voor elke klant die al een Flex (Fiber), Internet (Fiber) + TV, Familus (Fiber), Minimus (Fiber), Tuttimus (Fiber), Business Flex (Fiber), Bizz Office (Fiber) met TV of een Bizz All-in (Fiber) pack heeft op zijn hoofdverblijf. De packs van beide verblijfplaatsen dienen op dezelfde klantenrekening te staan.

Maandelijkse korting van €25/maand op jouw pack voor jouw tweede verblijf. Je zal dus betalen €34,99/maand in plaats van €59,99/maand voor jouw Flex pack (Internet + TV). Als fiber beschikbaar is voor jouw tweede verblijf, dan betaal je €5 meer, dus €39,99/maand in plaats van €64,99/maand voor jouw Flex Fiber-pack (Internet Fiber + TV). Prijzen inclusief btw. Deze promotie is geldig voor onbepaalde duur en geldt onverminderd een eventuele wijziging van de basisprijs van het pack

 

&

Veiligheidshalve toch ook maar de gegarandeerde minimale snelheid op uw adres als nieuwe klant controleren, er zijn ook vdsl2-lijnen met “een eerder vrij beperkte snelheid”  

https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/internetabonnementen-voor-iedereen/kies-jouw-optie/speedtest-internet-connectie.html#/input

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@fvd  Dag, ik zou afwachten tot na 17 november( installatie). Voor de korting op het 2e verblijf zou je, zoals M_16 reeds laat weten, ook een klein pack moeten hebben ( TV +Internet of Tel + Internet) . Je kan dan uitkijken wat het voordeligst voor je is.  Groetjes Luc

Reageer