Vandaag stond ik om 9.50 als eerste aan de deur in de shop in Heist op den berg om daar te vernemen dat deze actie enkel online zou zijn?
Dus ik kom aan in mijn auto en neem telefonisch contact op met uw diensten, waar ik verneem dat als ik de bestelling online deed ik wel via de click en reserveer vandaag mijn toestel kon afhalen indien beschikbaar had in de winkel...wat ik deed.
Ik kon het toestel ophalen in Gent, Kouter 1....dus ik neem een halve dag vakantie op mijn werk en zet mijn reis van 100 km verder naar Gent om mijn toestel af te halen, waar ik intussen een bevestigingsmail had ontvangen!
Helaas heb ik intussen nog steeds geen toestel, daar ze dit in Gent niet konden afboeken aan de prijs van 419 euro?
Dus konden ze me enkel het toestel meegeven als ik de volledige prijs zou betalen of de actie van de iPhone Xs zou nemen en meer zou betalen dan ik gepland had.
Intussen ben ik dus van Wijnegem naar Heist Op Den Berg gestuurd en dan nog eens naar Gent, waardoor ik 200 km reed, een halve dag vakantie heb verloren, 4 euro parking moest betalen om uiteindelijk zonder iets naar huis te moeten keren terwijl ik zwart op wit een order bevestiging heb voor het toestel met abonnement EN een bevestiging dat ik deze vandaag mocht afhalen te Gent en er 419 euro diende te betalen?!
ik hoop hier snel iets over te vernemen, anders zal ik genoodzaakt zijn om dit door te geven aan test aankoop, zodat zij deze wanpraktijken verder kunnen uitzoeken.
Beste antwoord door AkiW
Bekijk origineel