Beantwoord

promo Fitbit

  • 4 January 2020
  • 4 reacties
  • 439 Bekeken

Vandaag kochten we een Samsung A50 smartphone. Nu moesten we naar de Proximus site gaan om een gratis Fitbit te krijgen. Maar ik vind niets terug waar je je precies moet aanmelden om hier gebruik van te maken. Bedankt!

icon

Beste antwoord door Martin 4 January 2020, 20:00

Bekijk origineel

4 reacties

Het zijn geen liefdadigheid instellingen hé :wink:

‘t is een beetje het zelfde als een auto kopen met maandelijkse afbetalingen, weegt ineens minder zwaar door dan onmiddellijk te moeten betalen, maar op het einde van de rit heb je natuurlijk wel meer betaalt.

Reputatie 6
Badge +3

@Cvanloon : een combo deal (smartphone+abonnement) valt altijd duurder uit. Want je moet altijd een duurder abonnement nemen zoals jezelf zegt voor 24 maanden dan heb je nog de maandelijkse afbetalingsprijs. De kopers kijken enkel maar naar de prijs een duurdere smartphone voor zo weinig geld, maar uiteindelijk ben je duurder af. Die prijs van 99 EUR is bijna altijd de introductieprijs en niet de huidige prijs.

Reputatie 6
Badge +2

Die Galaxy Fit kost bij bol:com bijna 78 euro, het heeft hier blijkbaar een waarde van 99 euro. OK, reklame hé. 

Ik probeer het gewoon te begrijpen.

Voor die Galaxy A50 vind ik wel nogal positieve commentaren, soms lees ik dat die nooit meer leverbaar zal zijn, maar ik vind wel een prijs voor de A51, zo’n 400 euro. 

Je moet daar ook nog een abonnement voor 24 maanden voor 1GB data bij kopen, vroeger kostte dat 10 euro per maand. Misschien is dat ondertussen goedkoper geworden, ik vind dat niet. Dat data abonnement is dan bovenop uw GSM abonnement vermoed ik. 

Persoonlijk vind ik dat zo’n “wollige” reklame. Er was niets op TV en ik heb bijna 2 uren gezocht, en het is nog altijd niet helemaal duidelijk. Ligt dat weer aan mij?

altijd op deze site onder voorwaarden kijken 

Samsung Galaxy A50: Gratis Galaxy Fit (t.w.v. €99,99). Actie geldig van 12/11/2019 t.e.m. 02/02/2020. Actie- en registratievoorwaarden op www.samsung.com/be/promotions. Enkel in combinatie met een abonnement.

> registreren >

https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=D6WPT3ESG6E9R

Reageer