Vraag

Procedure verhuis

  • 15 October 2021
  • 12 reacties
  • 96 Bekeken

Wat is de procedure (stappenplan) om een verhuis door te geven (al dan niet via MyProximus)?


12 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca Hiervoor kan u best bellen naar het gratis nummer 0800 22800.Zij kunnen onmiddellijk de verhuis voor u registreren.Groetjes,Joel.

Omtrent  die v7 is er totaal geen verplichting.

Reputatie 7
Badge +3

@Peter62 Bij een verhuis, dien je jouw bestaande apparatuur mee te verhuizen. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca 

je kan ook in een shop terecht om je verhuis te regelen, geen probleem.

Groeten

Tina

Maximum hoeveel weken op voorhand kan men een verhuis in orde laten brengen?

op hun site geven ze op dat je minstens 3 weken op voorhand moet verwittigen.

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker op dit forum, ter info

Vlotte verhuis | Proximus

Je verhuis of adreswijziging voorbereiden | Proximus

@rsca_rsca veel info vind je ook direct via googelen → ik ga verhuizen proximus - Google zoeken

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca U kan maximum 3 maand op voorhand uw verhuis doorgeven en zoals @Martin al aanhaalde ten laatste 3 weken op voorhand verwittigen op het gratis nummer 0800 22800 of via een verkooppunt van Proximus.Groetjes,Joel

@Martin @M_016 @Joel M Allen bedankt voor de informatie. Kan dit desgewenst ook via de plaatselijke winkel van Proximus geregeld worden?

@rsca_rsca Dit hebben ze voor mij in de tijd inderdaad ook in een proximus shop geregeld, maar ik zou een officieel antwoord afwachten van een Proximus forummedewerker, maandag als die hier terug langskomen, want hun manier van werken kan altijd veranderd zijn.

Reputatie 4
Badge +1

Blijf je dan ook je modem en decoder behouden of alles nieuw? Ik wil nog geen V7.

Reageer