Vraag

problemen installatie Proximus

  • 21 November 2022
  • 7 reacties
  • 167 Bekeken

In september de beslissing genomen over te stappen van Telenet naar Proximus. Enkel maar problemen rond installatie. Op 7 november kwam er iemand langs maar kon de installatie niet volledig uitvoeren. Binnen de 48u ging ik gecontacteerd worden. Helaas zijn we al 14 dagen verder en hoor ik niemand. Verschillende telefoontjes verder van om en bij de 45min wachttijd levert geen deftig antwoord. Een bezoekje zaterdag aan de Proximus shop levert ook geen oplossing => u hebt uw overstap niet in de shop aangevraagd maar via iemand die aan huis komt => wij kunnen niets doen. 

 


7 reacties

Ter info: Best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag)
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen om dit verder te onderzoeken.

Beste,

 

alles is aangevuld

Reputatie 7
Badge +3

@NicVos 

Beste,

excuses voor de vertraging

Je bericht is doorgestuurd naar de betrokken dienst om na te zien waarom je nog niet bent gecontacteerd.

We hopen dat het spoedig in orde komt.

Groeten

Tina

Laat ons hopen. 

Heb in de voorbije periode al veel het woord doorgestuurd gehoord. Helaas zonder resultaat.

Ondertussen zijn we 14/12. Installatie aangevraagd op 22/09. Op 7/11 iemand langsgekomen maar helaas incompetent om de installatie af te werken. 14 telefoons verder met gemiddelde wachtduur van 45 min is er nog steeds geen oplossing. Gisteren een dag verlof genomen omdat er iemand ging langskomen. Helaas mijn dag verlof naar de vaantjes. Zopas telefoon gekregen van Proximus met de vraag waarom ik contact opneem. Terwijl zij bellen. Na alles te hebben doorgegeven leggen ze de telefoon toe. TOPFIRMA PROXIMUS

Reputatie 7
Badge +3

@NicVos  Onze excusses, je lopende dossiers zijn geescaleerd bij deze diensten. Spoedig antwoord van hun. Groetjes

Tja, ik ben vet met excuses. Allen zijn ze daar zeeeeeer goed in. Maar problemen oplossen is een moeilijker gegeven. Ondertussen al een 5-tal tickets geopend die met spoed zullen behandeld worden. Wat is spoed bij Proximus ? 5 maanden. Wat jullie ook zeer goed kunnen is alles doorschuiven naar een andere dienst of collega. Die op zijn beurt nog eens een ticket zal aanmaken en de belofte geeft dat ik binnen de 48u gecontacteerd zal worden. 

Durft er 1 medewerker eerlijk zeggen dat jullie het probleem niet opgelost krijgen of willen oplossen en dat ik beter overstap naar een andere provider ? 

Reageer