Vraag

Probleem oplossen of toch niet

  • 9 January 2019
  • 6 reacties
  • 258 Bekeken

  • Apprentice
  • 3 reacties
Ik ben begin december overgegaan naar Scarlet (mobiel), op 9 januari (meer dan een maand later) zijn ze er bij Proximus nog niet in geslaagd om het netjes op te lossen! Dit na een aantal keren een klacht te hebben ingediend via het systeem een paar telefoontjes en enkele loze beloftes. je moet het maar kunnen en durven om zo een slechte service te leveren.

Gelijkwaardige ervaringen?

6 reacties

Zelfs eind januari nog steeds geen oplossing!!!ç

Totale incompetentie???
Reputatie 7
Badge +4
Aangezien je bent overgegaan naar Scarlet kan je best met hun contact opnemen om dit in orde te laten brengen.
Het probleem zit nog steeds bij PROXIMUS. Deze morgen voor de zoveelste keer contact gehad en ze gaan.... De stopzetting is niet correct gebeurd wat men beseft maar blijkbaar nog steeds mee bezig is (sinds begin december). Enkele klachtennummers zijn: Nr 36964298, 36761720,...
Reputatie 7
Badge +4
Ik vrees inderdaad dat Scarlet dit met Proximus dient op te lossen
Alhoewel Scarlet een dochteronderneming is van Proximus, is wettelijk/contractueel Scarlet uw contact (zelfs indien de fout bij Proximus zelf zou zitten) en dient Scarlet u te vergoeden voor alle eventuele vertraging bij de overdracht (3 à 5 euro/dag vertraging conform site BIPT nummeroverdracht)
Eventueel misschien overwegen naar de ombudsdienst telecom te stappen …
speelt de verantwoordelijkheid ook geen rol bij wie ze ligt ifv bij wie de overdracht aangevraagd hebt?
Voor alle duidelijkheid de verantwoordelijkheid ligt 100% bij PROXIMUS.
Scarlet heeft de opzeg doorgegeven, maar bij PROXIMUS is iets mislopen (begin december 2018). Ik heb de opzeg doorgegeven midden december, maar er is niets gebeurd. Bij de klachten maken ze een ticket, maar opvolging bestaat blijkbaar niet. Alles blijft in 'behandeling'! Alleen PROXIMUS kan mij verwijderen uit hun bestand, maar blijkbaar weten ze niet hoe. Ze hebben wel een mogelijkheid gevonden om me als nieuwe klant te registreren voor januari zonder enige aanvraag.
Inderdaad de volgende stap is de ombudsman (en testaankoop).
hoe kan een maatschappij zich zo belachelijk maken voor iets wat in enkele minuten zou moeten gebeurd/opgelost zijn.

Reageer