Beantwoord

Pre-Order S9 niet mogelijk

  • 26 February 2018
  • 46 reacties
  • 1379 Bekeken

Ik probeer een pre-order te doen van de samsung s9+ met daarbij een abonnement. Ik kan hem in mijn winkelmandje leggen maar als ik daarin verder ga krijg ik de boodschap dat ik voorbij mijn max aantal bestellingen zit hiervoor,maar ik heb nog geen enkele bestelling gedaan? Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Popcornoldies 28 February 2018, 14:48

Bekijk origineel

46 reacties

Reputatie 1
Blijkbaar een zoveelste poging om hun klanten tevredenheid weeral naar beneden te helpen. Hoor heel veel slechte dingen over Px, ben zelf tevreden, maar als ik deze promotie nie heb, zou die tevredenheid echt wel veranderen. Communicatie is echt wel een groot probleem bij Px. voor klant te worden was het ook al een heel gedoe, uiteindelijk na vele telefoontjes toch inorde gekomen. Dit lijkt hetzelfde verhaal te worden, al vrees ik dat dit nu niet inorde zal komen. Ene zegt da het geregistreerd staat en da mail zal komen, andere zegt da er helemaal niets is geregistreerd omda het telefonisch nie kan geregeld worden, moet online gebeuren, en online kan je nie verder als je je nummer wenst te behouden. Px, echt heel fijn geregeld. ma blijkbaar is klantentevredenheid nie echt een prio. Reclame maken voor iets da kunnen ze wel. Ma als je intresse hebt en het probeert te bestellen, da is een totaal ander verhaal. Klantentevredenheid vette 0
Reputatie 1
Stephanie,

ik kan mijn abo niet laten omzetten naar prepaid. zit met een 2 jarig contract (tv indertijd) bijgekregen voor 49€. Echt om zot te lopen. Eerste zei da het perfect kon omzeild worden, bel nadien terug omda het dan ok was voor mijn partner die boekte het zonder problemen allemaal in, hij kon het omzeilen zei ie, kreeg dan mail van mijn bestelling (nog steeds niet ontvangen) en de derde was al helemaal een ramp.
Mja, ik ga het niet omzetten naar prepaid, en ze hebben van ne gelukkige klant een heel ongelukkige klant gemaakt en als mijn 2 jaar omzijn, een kijken wa de rest aanbied wat dit is gewoon zever van hen. Px, schitterende reclame zou ik zeggen.
Reputatie 2
Ik zou ook gewoon naar prepaid gaan en dan terug.. das het makkelijkste. Want ze kunnen het wel telefonisch aanvragen maar dat is dan in de winkel geleverd voor 299. Want die mij geholpen had wou dit proberen en vroeg aan zen verantwoordelijke of hij me dan 200 euro korting mocht geven maar kon niet...
Reputatie 1
Stephanie, is voor mij geen oplossing, zit dan nog me restwaarde van mijn tv omda ik dan mijn abo aanpas. dan ga het mij uiteindelijk een stuk meer kosten. Mja, dan hadden die eerste da ik aan de lijn heb gehad, en da zei da bestelling geplaatst was me beter mogen informeren en nie zeggen bestelling is geplaatst en daarna niets meer.
Reputatie 2
Oei nee dan kan het idd niet... of je moet restwaarde betalen... dan kan dit wel. Anders weet ik het niet..
Reputatie 1
Dan zal het niets worden, want ga restwaarde nie betalen. in elk geval stephanie bedankt voor info, dan weet ik ook al da ik nie binnen 3 dagen gebeld ga worden. en wa Px betreft, ze kunnen boom in. als mijn 2 jaar erop zit, zijn nog andere providers.
Reputatie 7
Badge +4
Ja er staat wel duidelijk onderstaande aangeduid:
Opgelet! Als je al van een smartphone+abonnement-aanbieding geniet op je huidig Proximus gsm-nummer, kun je niet intekenen op een nieuwe smartphone + abonnement-aanbieding op dat gsm-nummer.
Wat de andere aspecten betreft (van abo naar prepaid, enz.) kan eventueel advies gevraagd worden aan
https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/
Zelf ook een vraag gesteld aan FOD Economie hierover (consumentenmisleiding?)
"consumenten misleiding" ....dan moeten ze alle reclame afschaffen ☺️
Reputatie 3
Badge
Attention ! Si vous bénéficiez déjà d’une offre smartphone + abonnement avec votre numéro Proximus actuel, vous ne pouvez pas en avoir une nouvelle avec ce même numéro./// dat staat bij Franstalige pagina van Proximus.Met andere woorden enkel als je een Smartje hebt met lopend contract.Ik heb 2 nummers geen 1.Alle 2 nummers zonder smartcontract combinatie bij jullie deze zijn mijn eigendom.
Reputatie 7
Badge +4
fr= nl wat dat betreft
er staat bv. zelfs
Un appareil pour les clients qui n'ont pas encore souscrit d'autre service Proximus, max. 3 appareils s'ils ont souscrit min. 1 autre service Proximus (min. 4 factures dûment payées au cours des 6 derniers mois). Offre valable jusqu'à épuisement du stock. Offre non cumulable avec d'autres promotions Proximus.

= "een reële puinhoop"

&
nee Martin het volstaat dat de website ofwel duidelijk aangepast wordt ofwel dat bij de bestelling de mogelijkheid Proximus en bestaand nr toegevoegd wordt (met bv. als voorwaarde niet voor Mobilus S en voor lopende gecombineerde gsm/abo-contracten)
Ik had het over reclame in het algemeen die altijd op één of andere manier misleidend is.... maar ik wil jullie verder niet storen, was maar weer één van mijn flauwe moppen 😉
Reputatie 7
Badge +4
Maar neen Martin, soms is en zijn de reacties van Px om moedeloos van te worden ...
= CEO (and others) will have a lot of work to do in 2018 to have the tanker turned in a consumer friendly manner by end 2018
Onderwerp wat mij betreft voorlopig gesloten (laat anderen nu hun job maar doen)
🙈 🙉 🙊
Reputatie 3
Badge
Even een test gedaan Iphone X gaat ook niet via de website loll 🤣
Reputatie 3
Badge
Info / ik kreeg een telefoon van de klantendienst. Alles weer uitgelegd voor de 1000 keer.Ik vermelde dat ik 2 nummers heb 1 zonder enig verbintenis. Resultaat moet naar ander gaan en een prepay kaart daar nemen en nadien mijn nummer weer overdragen naar PX. Wel Proximus ik heb een leuke oplossing gevonden heb een pre-order gedaan van de s9 plus bij Orange zelfs met betere voorwaarden. Dat heb ik zelf even snel beslist zonder gedoe en ik behoud mijn nummer. Dank u proximus. bayyyy bayyyy //// O ja ze gingen mijn dossier bij PX weer snel elders afhandelen 😀 😀 😀 Loll. Ps mijn klacht bij Test Aankoop blijft bestaan.😉
Jjj
Reputatie 3
Badge
Beste,

Je kan ze wel pre orderen als je ze laat leveren in een shop naar keuze.
Dan wordt u opgebeld wanneer deze binnen is.
Wat normaal rond vrijdag wel moet zijn.
De verkoper zet dan op uw abonnement de gekozen data-Phone optie erbij en past indien nodig het tariefplan aan naar een Mobilus abonnement, indien u nog een oid tariefplan heeft.
Ik werk zelf in een Proximus Shop. Ik heb gisteren voor een bestaande klant hetzelfde gedaan. Dit ging perfect.
Dus gewoon op Click en Collect klikken.
Je kan het niet in preorders doen voor 199 je moet 199 vooraf betalen en je moet tijdens de bestelling jou vaste gsm nummer invoeren en daar wringt het.Op die nummer dat ik geef zit geen contract enkel mijn bixXl zonder een toestel van jullie dat toestel (gsm)is mijn eigendom.
Reputatie 2
@popcornladies je kan idd via orange maar dit kwam bij mij duurder uit. Op 2 jaar met los abonnement van 30 euro en dan financiering aan 30 euro per maand (24mnd) kwam je een paar 100 euro duurder uit.. ?
Reputatie 3
Badge
Recycle je oude gsm
Reputatie 2
Maar dat gaat hier ook bij proximus he
Reputatie 6
Badge +3
Dag Miggy1990,

Dat is inderdaad goed om weten voor de shops.
Mvg. Wilfried
Maar dan niet voor 99euro... want dan is de actie voorbij :-(

Reageer