Pre order actie iphone 11 een flop!!!

  • 1 October 2019
  • 9 reacties
  • 358 Bekeken

Reputatie 1
Op 13/09 wou ik net zoals velen ook een iPhone 11 pro pre orderen bij Proximus. Dit icm mijn abonnement. Na veel onduidelijke communicatie met de helpdesk kreeg ik uiteindelijk een mail met de melding dat mijn toestel op 30/09 geleverd zou worden tussen 8u en 17u. Iemand moest zeker aanwezig zijn om het toestel in ontvangst te nemen. Ik neem dus speciaal een dag verlof en wacht de hele dag op Bpost met mijn levering. Niets ontvangen!! Na ettelijke pogingen om contact te maken met de helpdesk kreeg ik eindelijk een vriendelijke man aan de lijn die mij kon garanderen dat mijn toestel op 30/09 opgestuurd was naar Bpost en dus met een dagje vertraging zou aankomen. Hij ging het zelfs persoonlijk opvolgen en mij vandaag (01/10) opbellen als de status niet op “geleverd” zou staan bij mijn levering. Je raadt het al, vandaag ook geen iPhone ontvangen EN niemand heeft mij gebeld.
Na veel misnoegde DM’s op Twitter krijg ik het antwoord dat er geen stock meer is en ik nu dus maar gewoon moet afwachten wanneer mijn toestel geleverd wordt! Het feit dat er mij een officiële mail met leverdatum gestuurd was, was blijkbaar maar een foutje.
Als Proximus mij een datum geeft tot wanneer ik zeker mijn rekening betaald moet hebben is het bindend. Maar als zij mij een datum geven waar IK iets aan heb en ze kunnen niet voldoen, dan moet ik maar gewoon begrijpen dat het een “foutje” was en lekker wachten tot Sint juttemis... Dank u wel amateurs, voor weeral een geslaagde reclamestunt voor Proximus, en ook weeral een ontgoochelde klant!!

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Gaetan.hendriks,
het spijt ons dat dit misgelopen is. We vinden dit zeer vervelend:
Kan je aub in je profiel je klantgegevens invullen ?
Proximus is op de hoogte dat er bepaalde dagen bestellingen werden genoteerd, maar dat de verzending is misgelopen.
Verschillende klanten hebben hun zending ondertussen toch ontvangen.
Voor jou kijken we graag na hoe ver de bestelling geêvolueerd is als je we klantgegevens hebben ontvangen.
Hou je ons op de hoogte ?
Groeten,
Tina
Reputatie 1
Tina, ik heb alleen mijn geboortedatum moeten aanpassen. Voor de rest is mijn gsm nummer en klantnummer reeds ingevuld.
alvast bedankt voor het op de hoogte houden!
Reputatie 7
Badge +3
Gaetan,
dank voor snelle antwoord.
ik zie dat er inmiddels een ticket werd opgemaakt en het nummer is zichtbaar in je profiel.
De betrokken dossierbeheerder zal dit nu verder opvolgen en je op de hoogte houden.
We duimen alvast dat het spoedig in orde komt !
Excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groeten,
Tina
Reputatie 1
Dank je wel. Maar weet iemand nu eigenlijk hoe lang ik ga moeten wachten? Ik snap ook dat jullie niet kunnen toveren, maar als ik al een idee had van de wachttijd zou dat wel leuk zijn...
Reputatie 1
Ik sta Gaetan bij. Ik ben ook aan het wachten op mijn toestel, maar nergens wordt een duidelijk antwoord gegeven. Ik vind het niet erg om te wachten, maar 1. Geef dan aan voor de aankoop op de website dat er mogelijk een wachttijd is (zoals elke professionele webshop) en 2. Geef de mensen tenminste een verwachtte levertijd. Wat nu gebeurt, is dat mensen ongeduldig worden én het gevoel krijgen dat jullie niet weten waarmee jullie bezig zijn. Communiceer gewoon de verwachtte levertermijn, ergens in jullie organisatie heeft toch iemand contact gehad met de leverancier, die hierop een antwoord kan geven/verkrijgen?
Hier net hetzelfde... preorder gedaan op 13 sept voor de Iphone 11. Ik had 1 besteld voor mn vrouw en 1 voor mij.
De klantendienst kan mij niets vertellen ivm levertijd. Enkel dat ik een mail zal ontvangen..
Dit is nu bijna 3 weken later. Ik wilde mn order nog annuleren en hem gewoon in de winkel kopen want daar hebben ze blijkbaar wel elke dag levering, maar kan niet meer annuleren ze konden enkel een dossier opmaken met de aanvraag om te annuleren. Dit ging 10 dagen duren...
We kunnen zogezegd niets anders doen dan wachten. Amai had beter bij telenet gebleven...

Tip: vraag een commerciële vergoeding aan. Dan krijg je nog een korting..
Reputatie 7
Badge +3
@Loumili Jouw toestel werd op 03/10/2019 geleverd.
@ChesneyD Voor jou is er een dossier in behandeling via Test-Aankoop. Je zal daarom ook via deze weg op de hoogte worden gehouden.

Groetjes,
Antonella
Reputatie 1
En wanneer gingen jullie ons DIT vertellen?!?
En wat zijn de gevolgen voor de levertermijn van mijn iPhone 11 pro????



ik heb ondertussen ook verstaan dat er iets misgelopen is met de pre-orders op 13 , 14 en 20 september.

ik had 2 toestellen besteld op de 13e. vandaag heb ik een mail gekregen via bpost dat ze een zending hebben ontvangen van proximus.. als ik de details bekijk gaat het om 1 toestel van de 2...
Dan bel ik (weeral) naar de klantendienst om te vragen hoe en wat. blijkt een 1e toestel al volledig verwerkt en moet de 2e nog beginnen aan ze verwerkingsproces?? zelfde dag en uur besteld.. zal nog dagen duren voor ik 2e toestel ontvang..
als ik dan vraag aan "Anja" van de klantendienst hoe dit komt en ik niet akkoord ga met haar standpunt legt ze gewoon af...
IS DIT KLANTENDIENST????

schandalig!!!!

Ik heb ondertussen ook een klacht ingediend via Test-Aankoop..

Reageer