Vraag

Pay & GO nummer toevoegen aan mijn bestaand pack

  • 9 April 2020
  • 2 reacties
  • 451 Bekeken

Hallo

Privaat ben ik klant bij Proximus met een vaste lijn , één GSM nummer en bizz pack Internet (derde betalende via mijn werkgever).

Aangezien ik mijn werkgever verlaten heb, wens ik mijn GSM nummer te behouden en over te boeken naar mijn privaat pack.

Mijn werkgever heeft mij een Pay & Go kaart bezorgd en aangeraden om een Proximus shop te bezoeken om overdracht te realiseren. Doordat alle shops gesloten zijn , is dit momenteel niet mogelijk (Covid).

Ik heb mijn P&G en nummer geïdentificeerd via mijn e-ID.

Vragen :

  1. Ik wens mijn P&G te wijzigen en toe te voegen aan mijn prive account .
  2. Ik wens mijn bizz-Internet (derde betalende) om te zetten naar mijn prive account (ik heb getekend schrijven van mijn werkgever om ADSL om te zetten naar mijn prive account.
  3. Ik wens mijn prive pakket om te zetten naar optimaal pakket (eventueel Proximus TV inbegrepen).

Kan commerciële dienst mij contacteren en helpen aub ?

 

Hoogachten

Johannes Jacobs

 


2 reacties

je moet een apart myproximus account aanmaken voor je pay & go 

een Pay&Go kun je niet koppelen aan een myproximus account waar je producten aan gekoppeld zijn zoals GSM abo , uw Pack (waar bv Internet en TV ….kunnen inbegrepen zijn)

Reputatie 7
Badge +3

@Jan Jacobs Mol Indien u iemand wenst te spreken dan kan u steeds terecht op de klantendienst op het gratis nummer 0800 22800.Groetjes,Joel

Reageer