Pakket nooit aangekomen

  • 11 April 2021
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Dag iedereen ik heb op 24/03 een iPhone 12 pro besteld met abonnement lijkt me handig, op het contract stond dat deze geleverd ging worden op 29/03.

Ik heb dan Proximus meermaals gebeld en kreeg verschillende antwoorden van “We hebben het nog niet verstuurd” tot “Het is al aangekomen en getekend” na 2 weken hebben ze men klacht en dossier naar hogerop gestuurd en zeggen ze dat ik binnen de week zou gecontacteerd worden (wat niet is gebeurd) dit is gewoon onacceptabel. 

Het is nu meer dan 3 weken geleden dat de aankoop is gebeurd en hoor zelf niks meer over dat pakketje het is maar een gsm van 1300 euro, het pakje zit ergens tussen het hiernamaals en men dromen.


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Ignaz Angenon 

beste,

ik merk dat er een dossier is opgemaakt en dat mijn collega dit van nabij opvolgt.

groeten

Tina

Ik heb ondertussen maandag een mail ontvangen en direct beantwoord, nu nog wachten op een antwoord.

Ik hoop dat men nieuwe gsm deze week aankomt.

In afwachting dat er morgen iemand van Proximus zelf hier terug langskomt, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 
 in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb ivm met je probleem nog bijkomende informatie zetten, zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.