overstap naar Proximus

  • 9 November 2022
  • 7 reacties
  • 141 Bekeken

Op 18/10/2022 de beslissing genomen om over te stappen naar Proximus. Ondertussen zijn we 09/11/2022 en is de overstap nog niet in orde. Een technieker kwam langs maar kende er onvoldoende van. Een collega zou langskomen. tot op heden nog geen collega gezien. Telefonisch contact opgenomen. Na 50 minuten antwoord dat er een ticket geopend is en dat ik binnen de 48u wordt opgebeld. Ook dat is niet gebeurd. Via chat geprobeerd => de robot heeft dringend bijscholing nodig om te kunnen antwoorden. Een werknemer aan de chat gehad => binnen 10 dagen antwoord. Gisterenavond omstreeks 18u51 mail gekregen dat er gisteren tussen 8u en 17u een technieker zal langskomen ????? Moeten wij ons de overstap nu al beklagen ?


7 reacties

Reputatie 1

Klinkt helaas maar al te bekend:

Maar als het een troost kan zijn: na 46 dagen kwam (bijna) alles in orde, nadat we zo ongeveer al iedereen aan de MyProximus chat gekregen hadden (Davi, Youssra, Wendy, Joel, Heidi, Nele, Geert, Cathie, Stef, Nerdel (2x), Elke, Tina, Meryem, Leen, Nathan, Francis, Tamara, Evelyn, Yenthe, Lenn, Sarah, Soman, Dave, Cathie, Sammy en Tamara), en bijkomende stappen ondernomen hadden via Twitter, Twitter DM, Facebook, Messenger, LinkedIn, het forum hier, de telefoon en de Proximus Shop.

Volhouden, dus! (of onmiddellijk wéér overstappen naar Telenet?)

Reputatie 7
Badge +3

@NicVos 

Dit is inderdaad vervelend, 

je mag je klantnummer op je profiel even toevoegen, dan kijk ik dit na voor je.

 

Groeten 

Geert

 

 

@NicVos

Dit is inderdaad vervelend, 

je mag je klantnummer op je profiel even toevoegen, dan kijk ik dit na voor je.

 

Groeten 

Geert

 

klantnummer is ingevuld

 

Reputatie 7
Badge +3

@NicVos 

volgend ticket IM12040665 staat in behandeling, we wachten op antwoord van de dispatch. 

We houden je op de hoogte.

 

Geert

Beste,

 

ondertussen zijn we 21 november en is mijn installatie nog steeds niet in orde. Hoe lang moet dit nog duren of gooi ik best alle Proximus toestellen door het venster ? 

Reputatie 1

Beste,

 

ondertussen zijn we 21 november en is mijn installatie nog steeds niet in orde. Hoe lang moet dit nog duren of gooi ik best alle Proximus toestellen door het venster ? 

Kom, kom, kom, hij zei toch “We houden je op de hoogte”? Wel, dan ZULLEN ze je op de hoogte houden. Toch telkens nadat je opnieuw elvendertig keer gereageerd zult hebben via MyProximus chat, Twitter, Twitter DM, Facebook, Messenger, LinkedIn, dit forum, de telefoon en de Proximus Shops! Ja, hoor, je zal ooit wel eens opnieuw op de hoogte gehouden worden…

gewoon ter info : installatie nog steeds niet in orde

Reageer