Vraag

over telefoonnummer 0493******

  • 22 October 2019
  • 11 reacties
  • 582 Bekeken

Ik kan nog steeds niet bellen of sms zaterdag is er een ticket naar de it dienst gestuurd door proximus winkel assen ik kan nog steeds niet bellen terwijl ik moet uitzoeken waar men gsm die ik online gekocht heb is .Is die geleverd of niet want ik heb niets ontvangen


11 reacties

Ik heb op webshop gsm besteld met abonnement en hij staat als geleverd bij bestellingsopvolging

Mijn code die ik kreeg toen ik 69€had betaald was mijn bevestigingR4WEBSHOPO 05883428

SMARTPHONE MET ABBONNEMRNT SAMSUNG GALAXY A70 BLACK A705F+SIM

DEZE IS NOG NIET GELEVERD.TERWIJL MIJN OPVOLGING VAN BESTELLING ZEGT VAN WEL EN NOG RAAR HIJ ZOU GELEVERD ZIJN OP DAALSTRAAT 13 MAAR HET NUMMER VAN ONS GEBOUW BEGINT MET DAALSTRAAT13 BUS 1 .HIJ WERD DUS NIET GELEVERD DE 19 DE OKTOBER ZOALS AFGESPROKEN .IK BETAAL UITERAARD NIET VOOR EEN GSM DAT IK NIET GEKREGEN HEB .KAN U DIT EVEN NAGAAN BIJ BPOST OFZO,DUS HET BESTELNUMMER IS 05883428 EN IK HEB NIKS IN DE BUS GEKREGEN OOK NIET,OOK KAN IK NOG STEEDS NIET BELLEN OM ZO N DINGEN NA TE GAAN .IK VINDT HET GEWOON NIET EERLIJK JULLIE KOPPELEN MEN NUMMER NIET EN BEZORGEN MEN GSM TOESTEL NIET TERWIJL U ZATERDAG AL NOTIFICEERDE DAT HIJ TOCH OP DE LEVERINGSDAG GELEVERD WERD.ECHT NIET FIJN VOOR MIJ

+de bestelling van mijn galaxya70 is de 18de gedaan en voorschot betaald

Eerlijk wil ik mijn gsm die ik aangekocht heb en met voorschot betaald heb gewoon opzeggen Tamara Meert 

0493461***

Ik krijg gewoon geen antwoord

Reputatie 7
Badge +3

@Tamaraenfaith ik voeg alle info toe aan dossier 43434904 en heb gevraagd om je dringend te informeren. Grt, Heidi

Ze zeggen dat ik een BiZa virtual nummer heb aangevraagd kan dit dan goed gezet worden naar een gewoon particulier dat had de shop in Assen thans op ticket ook al doorgestuurd

In asse 

Reputatie 7
Badge +3

Dag Tamara, ik voeg het toe aan dossier 43434904. Gelieve geen nieuwe posts meer op te starten over dit topic, je kunt gewoon hier opnieuw reageren indien nodig. Grt, Heidi

Ik heb gisteren een telefoon galaxya70 black geannuleerd maar ik had het voorschot van 69 euro al betaald wordt dat teruggestort op mijn rekening?

Reputatie 7
Badge +3

Ja, de betaling wordt automatisch teruggestort.

Dit kan wel enige weken duren eer het volledig door de systemen aankoop/annulatie is gegaan.

Ik voeg de info toe aan het opgemaakte dossier voor opvolging

groeten,

Tina

Ik heb een gsm aankoop geannuleerd samsung galaxy a70 ik heb hierop een voorschot via bankcontact betaald kan ik dat weerkrijgen

Reageer