Beste Proximus & Moderators,
Er moet mij toch iets van het hart, zoals hier al eerder vermeld op het forum plaatste ik mijn bestelling (namelijk IPhone Pro Max - 128 Gb - Deep Purple) op 09 september om 14:18.
Eerder bestellen ging moeilijk want jullie website was traag op ogenblik van release, rond 14:00. Dat allemaal zodat ik bij de eerste personen zou zijn die hun smartphone zou ontvangen.
Intussen is er echter geen of amper communicatie. We krijgen we elke maandag rond 22:00 een e-mail toegestuurd dat mijn bestelling langer op zich laat wachten met het succes van de nieuwe IPhone.
Kan allemaal gebeuren tenslotte Apple speelt het spel wel altijd strategisch.
Op het forum had ik inmiddels ook al een aantal berichten gepost. Ik kreeg te horen dat de eerste bestellingen wel, als eerste de deur buiten zouden gaan. Ik dacht oké, we wachten wel rustig verder af, het heeft geen zin om me hierin kwaad te maken.
Tenslotte kregen we tijdens de eerste order week €140 korting. Paar dagen later vernomen dat andere mensen hun toestel al reeds ontvangen hadden. Ik dacht dit gaat misschien om een ander kleur en/of opslagruimte. Op alle sociale platformen maken jullie ook volop reclame, dat de nieuwe IPhone 14 aangekomen is bij Proximus. Niet verwonderlijk dat er veel mensen kwaad en frustreert worden.
Intussen heb ik contact met iemand die ook dezelfde type IPhone heeft gekocht, alsook kleur en opslagruimte op 14 september 2022 (Dus 4 a 5 dagen later dan ik).
Vandaag mocht ik vernemen dat deze persoon zijn toestel vandaag gaat geleverd wordt met Bpost. Ik gun het deze persoon van harte, maar dat mijn bestelling niet als eerste de deur uit gaat. Gaat mij echt te boven.
Want nu zal straks de geleverde stock die jullie eindelijk ontvangen hebben van Apple, weer uitgeput zijn en dien ik nog te wachten tot eind van deze maand? Terwijl mijn oude telefoon ook al beloofd is aan iemand, en ook zit te wachten.
Een oude regel bij klantenservice is “Wie eerst besteld, is eerst gediend”
Bij Proximus is er echter nog veel werk aan de winkel, op het gebied van klantenservice.
Namelijk betere communicatie, beter opvolgsysteem & tracking en bestellingen volgens orderdatum versturen. Ik zal straks mijn CV opstellen en overmaken bij Proximus Spear IT.