Vraag

Orderbevestiging: en niet aangekomen proximus center

  • 31 August 2020
  • 6 reacties
  • 204 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Orderbevestiging: R4WEBSHOP008314175

 

 

en zo ging ik de dag nadien naar het proximus center T3 Grote Markt Aalst.

dood leuk wist de medewerker van proximus  mij te vertellen dat mijn gereserveerde toestel zal verkocht zijn  aan iemand anders, en dat ik moet wachten tot er een ander toestel geleverd word

dit is absoluut  zeer on klant vriendelijk,Hoe het nu verder moet weet niemand

ik ben gewoon weggestuurd.

als klant wil ik geholpen worden op een correcte manier, ik overweeg een klacht als ik hier binnen de 24uur niets meer van verneem

 

 

 

 


6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Je moet u zo niet laten afschepen. Je moet laten vaststellen ter plaatse samen met de kantoor verantwoordelijke dat je daar geweest bent binnen de voorziene periode en hen er op wijzen dat er een reservatie is, toon hen de papieren, spreek wat luider in de winkel zodat andere klanten dat horen, laat u niet doen, een klant heeft ook rechten, niet alleen plichten. Blijf aandringen, ze zijn verplicht hun beloftes waar te maken. Je mag zo maar geen gewillig slachtoffer zijn. Wacht tot morgen om te zien of een proximusmedewerker een oplossing aanbiedt. Een klacht doe je best schriftelijk, liefst een aangetekende brief, een klacht op internet gaat verloren soms in de grote hoop. 
 

Reputatie 3
Badge +2

Dank voor u Tussenkomt

ja ik had de bevestiging mail,  medewerker was alles behalve vriendelijk (t s maandag en ieder een kan een slechte dag hebben.) Maar dat ze geen oplossing konden bieden of wat er juist moet gebeuren, dat strookt niet met de waarden van het bedrijf

 

Reputatie 7
Badge +3

@MADI 

excuses dat dit zo gelopen is

dit ging over een aankoop toestel zonder bijhorend abonnement ?

ik geeft dit door naar de verantwoordelijken van de shops..

groeten

Tina

zelfde issue met PROXIMUS CENTER - T318 - BXL WESTLAN order R4WEBSHOP008099300 en reeds geopende klacht 45837579. en nog steeds niet opgelost

Reputatie 3
Badge +2

Dit probleem is opgelost door de mensen van  Proximus  center Aalst.

Bedankt voor de feedback en goed nieuws mag ook altijd hé :relaxed:

Reageer